/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
disk kontrol
Fra : smoke
Vist : 1706 gange
100 point
Dato : 07-06-09 16:00

Hvordan stopper man disk kontrol,når man tænder for komputer.Jeg ved godt Jeg kan taste en vilkårlig tast,men hvordan kan Jeg starte uden at det kommer frem?

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 07-06-09 16:20

hi smoke
hvis du kigger her
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

og finder nr.82 Disable or Enable Check Disk Upon Boot
så hent Disable

og kig også på nogle af de andre sjove og nyttige tweaks

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-06-09 16:32

Lad den køre, der jo en grund til at den starter, måske begyndende nedbrud.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-06-09 17:20

Dårlig ide at slå den fra, det er jo en egenkontrol.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 07-06-09 17:48

Kør en fuldstændig disk korntrol med reperation, der en grund til at den kører af sig selv, der er noget galt med din harddisk, klik på Start og klik på Denne computer, højre klik på dit C drev og klik på fanen Funktioner, klik på Undersøg nu og sæt markering i begge felter i det nye vindue, klik på Start og nu får du så at vide at disk kontrol ikke kan køre og om du vil lade diskkontrol undersøge disken efter genstart, sig ja til det og genstart computeren, hvis ikke det løser problemet, så må du ud og købe en ny harddisk

Godkendelse af svar
Fra : smoke

Dato : 07-06-09 19:24

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-06-09 19:41

Sevl tak, fik du løst problemet med at den vil køre hver gang du starter?