/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
enlig på ferie m. et barn
Fra : sunspirit
Vist : 934 gange
100 point
Dato : 09-04-03 09:46

Ufff altså hvorfor er der kun billige rejser for "kernefamilien" Det er som om rejseselskaberne ikke regner med at man som enlig mor/far har lyst til at komme væk. Man skal betale fuld pris når man rejser én voksen med barn. Og hvis der findes selskaber med rabat tilbude, for folk i min kategori, så er man henvist til at rejse i et bestemt tidsrum. Nu er det sådan at min ferie ikke er lagt efter deres skema. Er der nogen der kender til rabatter for enlige med børn??? Det skal være andet end Sun Tours.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 09-04-03 12:23

Velkommen i klubben. Det er dødhamrene irriterende, at alt stort set, er timet og tilrettelagt, for kernefamilier, med ferie i de mest populære perioder. Jeg kender ikke nogle rejsearrangører, der har hvad du efterlyser, men vil følge med i spørgsmålet. Jeg er også meget intresseret i at finde hvad du leder efter.

MVH

Kommentar
Fra : flyvbjerg

Dato : 09-04-03 13:07

Sunspirit du skulle checkke www.bosore.dk, her kan du få en billig ferie samt bade hver dag i tropiske omgivelser. har selv haft en fed feri der.

MVH

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-04-03 13:19

Du kan tage på rideferie på Læsø... der kommer mange enlige, og børnene har det pragtfuldt! Det er bare ikke specielt billigt, er jeg bange for...
Mvh Christina, der har søgt og søgt på "enlig foælder m. barn ferie" UDEN resultat...sært....

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 09-04-03 16:10

Det bedste er at tage en afbudsrejse de er billigst i slutningen af juni måned og så er de meget billige i august sidste år kunne man vælge om man ville komme af sted i 1 eller 2 uger på navngivet hotel. Prisen lød på 1000 kr. pr. person men der skal du ikke regne med børnerabat (1000 kr. var det billigste sidste år men det er ikke usandsynligt hvis de ligger på omkring 1500 kr. pr. person)

Hilsen Ivanovic1

PS. Husk at der vil altid være afbudsrejser. Rejseselskaberne siger altid at i år bliver der ikke afbudsrejser da der er mange som har bestilt, og at man skal skynde sig osv. osv., men det er kun for at lokke.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 09-04-03 16:12

Glemte at nævne hvor man kunne komme hen til 1000 kr. Det var til Grækenland bl.a. Kreta, Rhodos og andre øer. Et andet sted var Gran Canaria.

Accepteret svar
Fra : hansandersen22

Modtaget 100 point
Dato : 09-04-03 16:49

Hvorfor i alverden annoncerer du ikke på nettet ??

Hvad med at starte en klub for enlige (+ børn), som mangler rejsepartner i sommerferien ?? Formål ?

At man overfor rejseselskabet fremstor, som par selvom man måske ikke er det, derved opnår man også denne rabat.

Fremgangsmåden er utraditionel, men burde kunne give grobund for nogle gode tilbud ?

co-admin
http://yff.dk/phpclassifieds/

PS : planlægger en offensiv mod folk som ejer sommerhuse, for at få en mere nuanceret billede på nettet....

Godkendelse af svar
Fra : sunspirit

Dato : 11-04-03 13:07

Tak for svaret hansandersen22.
Tror du selskaberne hopper på den med "Par" hvis man er to kvinder*SS*
Men det var en mulighed