/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Oversættelse.
Fra : bb1
Vist : 901 gange
100 point
Dato : 07-06-09 10:32

TRD har i en tidligere tråd spurgt havd ordet BOSTET betyder. Iblandt de familie medlemmer og venner jeg har i U.S.A. Australinen og på Philippinerne betyder begrebet:

Fanget med bukserne nede om hælene!!!!!

Det er netop hvad hylerne og TRD selv er blevet den ene gang efter den anden, når de har leget kloge Åge omkring min færden kl. 5:30 eller om min indkørsel er pæn eller ikke o.v.s. o.v.s.

Så spørgsmålet til TRD Hvad er det for nogle adult hjemmesider du besøger? Det har hvis ikke noget med jagt at gøre?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-06-09 10:54

o.v.s. o.v.s.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 07-06-09 11:09

Tror du ikke at det skulle have været stavet med et U i stedet for et O ???

BUSTED betyder:

bust·ed (bstd)
adj.
1. Slang
a. Smashed or broken: busted glass; a busted rib.
b. Out of order; inoperable: a busted vending machine.
2. Bankrupt or out of funds: I'd offer to pay but I'm busted.
3. Tamed or broken: a busted bronco.
4. Slang Placed under arrest: a busted shoplifter.

herfra: http://www.thefreedictionary.com/busted

Sådanne bare liiiiiige - just for the record !!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-06-09 12:05

- og Australinen = Australien... o.v.s o.v.s

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 07-06-09 12:07

Jeg synes at Line99 fortjener stor ros for sit svar og hjælp til dig - hun har nemlig ret !!
Dine venner i USA, Australien og Phillippinerne er galt afmarcheret og det bliver du dermed også.

Er der noget med, at du i din indkørsel har en møllesten stående med navn påmalet, men som egentlig er neglet fra Dybbel Mølle ? Hvis jeg var dig, ville jeg skyndsomst levere den tilbage, da du ellers vil blive offer for den sønderjyske vrede og den er ikke til at spøge med, uanset om du er foredragsholder, forfatter, jagtleder, riffelinstruktør hos DJ eller blot almindelig tyveknægt! Dine bibliotekspenge kan ikke dække den bøde du utvivlsomt ville få, hvis Dybbel Mølle indgiver politianmeldelse - du ved jo, at ærlighed varer længst, ik' ?

Hvorfor bliver du ved at stille spørgsmål til personer, du selv har blacklistet - det vidner da ikke på den store hjerneaktivitet, eller ??

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-06-09 12:18

Nu gør du det igen. Stiller et spørgsmål til en bruger, som du har blacklistet !!!!!!!!

Hvad er formålet, når brugeren ikke kan svare ?????????

Citat
Så spørgsmålet til TRD Hvad er det for nogle adult hjemmesider du besøger? Det har hvis ikke noget med jagt at gøre?

http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=103463

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-06-09 23:03

blacklistet eller ej så går det da meget godt med at holde gang i personfnideren er det mon fordi de samme personer er logget ind flere gange?

Husk jeg er jo også blacklistet....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-06-09 10:06

Halllååååå kære bb1.

Hvor er det lang tid siden jeg har været logget ind på siden her - har du savnet mig.?
Jeg fik lige læst alle indlæggene igennem - altså de indlæg du har deltaget i.......Tak skal farmand ellers ha'.!! Den fik alt hvad den ku' trække. Ja endda med selvopfundne ord - måtte man synke sit spyt mere end to gange.?? IIIHH jO da......

Kære Bent. BOSTET ?????? Det er ikke engelsk, hverken australierengelsk, amerikanerengelsk eller nogen anden form for engelsk.

Nu skal jeg fortælle dig hvad det betyder; Det er et jysk slangord for for sin adresse. Jeg giver dig lige et eksempel;

2 jyder står og snakker tilfældigt med hinanden i Netto.

Hwae..... bor do her i nærheden..?

Naj, det gjør a et, mit BOSTET er i Tarm. Der har mi kowne og je hat BOSTET i manne år.

Men hvad fa'en Bent, jeg har tilgivet dig alligevel - man kan ikke vide alt her i verden
Du er jo heller ikke så skrap til dit modersmål. Det undrer mig en del, du kalder dig da ellers forfatter.???

Jeg lånte forøvrigt din bog "Kratluskeren og andre fortællinger"
På side 46 i bogen, er der et afsnit der hedder; "Sladrebænkens endeligt" hvor du fortæller lidt om slagteren, prøjseren, Maren, Rasmus, osv, osv....... Men årsagen til sladrebænkens endeligt giver du ingen forklaring på - hvad skete der.? Godt nok skriver du, at kommunerne blev lagt sammen, men det var vel ikke årsagen.??
På bagsiden af bogen beretter du i en kort anekdote, at du nedlagde din første dåhjort som 15 årig.?? Altså i 1957 ????
Krævede det ikke dengang jagttegn, at nedlægge vildt ?
Krævede det ikke våbentilladelse at skyde med jagtriffel.???
- og kunne man dengang i 1957, som 15 årig få jagttegn.??

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-06-09 10:02

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Bent.!!!!!

Du har svaret på mit spørgsmål i en anden tråd.......du ved, den der med jagt og dåvildt.
Du svarede;
Citat
Den kunne ikke holde sig fra planteskolens små træer og skulle derfor bortskydes......

Nu må jeg spørge dig: Når et "skadevoldende dyr" skal bortskydes så kræver det måske ikke jagtegn og våbentilladelse.??

Bent, tag dig nu sammen og svar på mine spørgsmål - jeg har dog trodsalt støttet dit forfatterskab ved at låne din bog.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-06-09 22:52

Hallåååååååååååå BENT.!!!!!!! Er du der.?
Eller har du mest travlt med at passe andres tråde, fremfor at svare i din egen.???

Jeg har ulejliget mig med at låne din bog - jeg har læst den. Og nu har jeg i den forbindelse nogle spørgsmål som jeg ønsker besvaret - se spørgsmålene i ovenstående indlæg.
Er det for meget at forlange af dig.?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-06-09 23:25

Jeg har lige sendt dig en PB. Vi må da have noget hemmeligt sammen......

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 15-06-09 15:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål