/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Red bull eller ???
Fra : Jaffe123
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 06-06-09 21:18

Jeg har hørt at Red bull skulle være en "effektiv" energidrik, men at man ikke kan få den i Danmark. Findes der andre drikke på samme niveau, som man kan købe i Danmark, eller evt, Tyskland?

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 06-06-09 21:22

Shark energy drik

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-09 21:32

Husler... også i Tyskland

Forøvrigt er der lavet undersøgelser der viser, at kaffe har præcist den samme opkvikkende effekt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-09 21:34

Fra bordershoppen i Tyskland-- lidt nede på siden

Burn 24 ds x 25 cl 99,95 13,42
Hustler 69,95 9,39
Red Bull 24 ds x 27,5 cl 209,95 28,18

http://www.border-shop.dk/BorderShopFront/Front_DK?FrameLink=/FrontPages/_Front_Style_9

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-09 22:08

Prøv engang at læse hvad disse mennesker skriver - det bekræfter kun at de energi drikke ikke har den ønskede effekt

Ud over kaffe, er det også almindelig kendt, at sukker er opkvikkende, bl.a. har man fundet ud af at mange børn blev hyberaktive når de havde fået slik/sodavand, hvorfor forældre blev opfordret til at minimere intaget på hverdage, så børnene kunne sove ordentligt til skoledag/børnehave dagen efter

http://www.airsoftzone.dk/forum/viewtopic.php?f=14&t=22908&start=25&st=0&sk=t&sd=a

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 07-06-09 06:35

Jeg vil mene at CULT er mit bedste bud på en lignende drik i DK - Eller den er faktisk også produceret i Tyskland, men firmaet er 100% dansk og ligger i Århus..

- Men som de andre siger: Det er præcis samme effekt du får ud af en kop stærk kaffe, og den koster en brøkdel af hvad diverse energidriks. På en varm sommer-dag bryder jeg mig dog heller ikke om en kop varm kaffe, så der kan jeg anbefale en kop iskaffe

Drikker du slet ikke kaffe må du have gang i energidrinksene

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 07-06-09 15:03

Ja, kaffe skal der til, det er den bedste start hjælp der findes

Jeg er selv kaffo-man, fungerer først rigtigt efter 2-3 krus kaffe

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 07-06-09 22:34

Nej jeg er ikke kaffedrikker, så jeg søger noget andet til en længere køretur. Jeg er godt klar over at vi ikke taler om at man bliver helt oppe at køre i flere døgn, men mindre kan vel også gøre det
Ang. Cult, er der så ikke alkohol i det, eller er det kun i en cult shaker? Hvor kan man købe det i DK? Det lader jo til at være stort set det samme
Jesper

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-09 22:40

Jaffe123, så gør som soldaterne, spis druesukker

Eller som om andre spis chokolade - eller andet sødt

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 08-06-09 19:56

Jeg er helt enig med Nordsted.
Mener at have hørt der er meget energi i mørk chokolade?