/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
iPhone Unlock og Jailbreak
Fra : iphoneunlocking
Vist : 539 gange
20 point
Dato : 06-06-09 16:06

www.iphoneunlocking.dk er din lokale iPhone unlock & jailbreak service. Vi kan unlock alle typer iPhone og iPod Touch. Kom forbi vores hjemmeside og se nærmere.
Ønsker du en unlock på din iPhone. Så har kan vi gøre det for dig.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-06-09 16:50

Kan Du også klare en rusten hængelås ??

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 06-06-09 17:34

øøøh er det ikke gratis selv at gøre det her ???
http://iphoneguide.dk/ og selve guiden til det http://iphoneguide.dk/guides/guide-unlock-af-iphone-3g/ hvorfor så betale 300.- for det ?

D9N

Kommentar
Fra : iphoneunlocking

Dato : 06-06-09 17:38

Hejsa.

Der er jo nogen der ikke selv vil rode med det ;) Thats all.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-06-09 20:11

Ja og det kan man også via andre sider Iguy.dk og http://download.ziphone.org/

Så hvorfor betale for noget man kan få gratis....

vh Ben

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 06-06-09 22:43

hvis der ikke var nogen der selv gad... hvorfor så lave siden på dansk og hvorfor så lave guiden ??

så selvfølgelig er der nogen der gider det ... men der er nogen der ikke vil ... og de ka så betale 300.--500.- hos dig ... eller 100-250.- for et universal sim

Kommentar
Fra : iphoneunlocking

Dato : 07-06-09 01:19

D9N.. nemlig :)

Jeg har også universal sim. Altså unlock kort. Rebelsim og Mr. Unlocking kort.
Det er klart de bedste til DK.
Da version 2.2.1 ikke kan software unlockes, så er der jo kun simkort versionen.
Universal sim er faktisk mere til Mobiler. Nokia etc.
Det er bedre med direkte iPhone unlock kort og ikke universale kort.

:)

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 07-06-09 01:53

oki det lyder ik som du kender universal sim.. men de tager alle Iphone , næsten alle andre telefoner også, og de kodes til telefonen med en kortlæser ...

D9N

Kommentar
Fra : iphoneunlocking

Dato : 07-06-09 13:38

Jo jeg gør. Jeg har dem jo som jeg sadge. Incl. USB koder. Jeg sadge bare at de ikke er de bedste til iPhone. De bedste er kort der KUN er til iPhone og ikke alle andre mobiler

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 07-06-09 13:46

okey ?? men jeg læser det ind i kortet , indlæser det nye sim, sætter kortet i telefonen og så virker den... hvad mere er det der gør et kort godt ??? og hvad mere skal kortet kunne ??

Kommentar
Fra : iphoneunlocking

Dato : 07-06-09 18:15

Hvis det virker som det skal så er det jo super.. :)
Har været ude for at Universal kortne ikke var gode sammen med iPhone.
Men selvfølgelig hvis det virker som det skal hos dig. Så er det jo super.. NP
Har bare ikke selv gode resultater med iPhone og Universal kortne.
Hos mig er enten Mr. Unlocking eller v60 - v70 Rebelsimcard langt bedre til iPhone.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 07-06-09 18:30

jamen tror du misser mig ... mærket hedder universal-sim som der er et der hedder mr. unlocking, turbosim, osv ...

og det bliver kodet til iphone ... og det passer så kun til iphone, koder man det til en type nokia passer det til den type, det samme gør man til andre, med ældre versioner af software kan man kode kortet så det passer bredt ... men ikke med nyere ver. software..

Annuller spørgsmålet
Fra : iphoneunlocking

Dato : 30-06-09 17:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål