/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Langsom IE 8
Fra : CiviC
Vist : 965 gange
100 point
Dato : 05-06-09 22:33

Hejsa.
Er der andre der bruger IE 8, hvor den nogen gange kan være 5-10 sekunder om at åbne en ny fane og er der nogen der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre for at det går hurtigere?

Hvis jeg bruger InPrivate, er alt OK????

Mvh
CiViC

PS. Ingen tips om andre browsere, tak

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-06-09 22:37

IE8 åbner også faner langsomt her. Jeg tror at den bare er sådan, ind til de får det fixet.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 05-06-09 22:53

Det er bare underligt, at den er hurtig nok når man køre inprivate. Hvor meget er det lige den skal gemme for at åbne en ny fane?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-06-09 23:08

Aktivering af InPrivate hjælper ikke her, men prøvede for sjov at deaktivere Sun java under tilføjelsesprogrammer, og det hjælper bestemt. Problemet kunne godt ligge der

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 05-06-09 23:35

har samme problem og har også prøvet med InPrivate uden det hjalp.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-06-09 23:49

Jeg fik lige serveret dette link på Nettips http://www.maximumpc.com/article/howtos/howto_speed_up_customize_and_secure_firefox_chrome_ie8_and_opera?page=0%2C1

Tjek nummer 4 mht java, hvor den helper godt kan deaktiveres uden problemer. Tjek også de andre tips.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 06-06-09 01:24

Øv, hjalp ikke. Prøvede ellers alle 8 forslag, men den er stadig langsom

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-06-09 01:28

Æv, det virkede ellers her. Har du prøvet at deaktivere nogen af de andre tilføjelser?

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 100 point
Dato : 06-06-09 01:30
Godkendelse af svar
Fra : CiviC

Dato : 06-06-09 01:57

Tak for svaret stl_s.
Det hjalp en hel del

Mvh
Civic

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-06-09 08:30

Selv tak