/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ALS
Fra : olefabricius
Vist : 409 gange
200 point
Dato : 09-04-03 08:19

Gider du trykke på knappen?
Mvh Ole

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-04-03 08:21

Er det Alzheimer du hentyder til
Hvilken knap er det der skal trykkes på??
Venlige hilsner
Mango

Kommentar
Fra : als

Dato : 09-04-03 08:45

Jeg forstår ikke. Er det noget til mig. mvh als

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-04-03 09:01

olefabricius hvor mange spm. har du tænk dig at oprette sådan?? Ikke engang als kan jo greje det.
mvh
summer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-04-03 10:33

Hej Als

Jeg er ret sikker på, at det er for
dette spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/13653

De bedste hilsner
Rellom

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 200 point
Dato : 09-04-03 10:52

Tak Rellom, men hvad så? Skal jeg købe svaret for 20 points? Det er så vidt jeg kan se den eneste knap jeg kan trykke på.

Godkendelse af svar
Fra : olefabricius

Dato : 09-04-03 10:54

Tak for svaret als.

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 09-04-03 11:05

Mango -Summer
Lefattelige svar ,forklaringer,er for mit vedkommende altid velkomne.og da det ikke er muligt at dele point sååååå.
Jeg har ingen intentioner om at blive den næste supervinder foreløblig,så derfor bruger jeg den eneste honoreringsmetode for dette forum.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : als

Dato : 09-04-03 11:24

Det har du ret i Ole. Det er (desværre) ikke muligt at dele points, så du skal have mange tak! mvh als.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-04-03 11:37

Det var vel ikke helt umuligt for dig at ref. til spm., både i dette og det andet?? Kandu er jo i og for sig for alle, så må det vel også være ret så åbenlyst hvad spm drejer sig om?

Der er meget der er træls m.h.t. pointsystemet - muligheden for at dele pointene er en af dem

Ha' en fortsat god dag
summer