/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Netlydbog
Fra : Teil
Vist : 867 gange
100 point
Dato : 05-06-09 14:10

Citat
Kan jeg kopiere WMA-filerne og lytte til dem på en anden PC end den, jeg har downloadet dem til?
WMA-bogen kan kun spilles på den PC, som den er downloadet til, eller på en bærbar mp3-afspiller, der understøtter WMA/DRM. Filerne kan kopieres til en anden PC, men kan kun aflyttes, hvis man henter en ny licens, hvilket svarer til et nyt lån

Forstå det ret, du kan IKKE brænde en netlydbog på cd.

Og Filerne kan kopieres til en anden PC, men kan kun aflyttes, hvis man henter en ny licens, hvilket svarer til et nyt lån det kan vel ikke misforstås

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 14:13

Det samme gælder med netmusik, lånet gælder 30 dage derefter kan man ikke
høre den musik mere, så er det genlån og 30 nye dage.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-09 14:16

Ja ja Teil, den er feset ind - nu -

Kan du ikke gå ind i Ingeleins tråd og hjælpe hende?? kik under de seneste indlæg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 14:18

Citat
Kan du ikke gå ind i Ingeleins tråd og hjælpe hende?? kik under de seneste indlæg

Ingelein synes jeg er dum, så det kan jeg ikke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 14:20

Jeg arbejder en del med netmusik, netlydbøger og TDC Play

tror nok mulighederne er inde på hjernekontoret.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 14:22

Kors hvad det går godt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-09 14:27

Citat
Ingelein synes jeg er dum, så det kan jeg ikke.

Nå for hevlede, ja så du'r det jo ikke at jeg prøver at koste dig ind i tråden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 14:28

Citat
Nå for hevlede, ja så du'r det jo ikke at jeg prøver at koste dig ind i tråden

Du kan sende den videre, sig ikke det kommer fra mig.
Så får hun et føl på tværs.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-09 14:30

Så må det jo betyde, at man kan downloade direkte til en mp3 afspiller, sådan en kender jeg ikke, jeg har "kun" en radio og en diskmann hvor der bliver afspillet cd'ere med mp3 filer på

Citat
eller på en bærbar mp3 afspiller

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 14:31

Du kan overføre til din MP3 spiller fra pc.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-09 14:34

De mp3 afspillere jeg har, kræver brændte skiver... jeg kan ikke bare overfører--- jeg ka' sgu' ikke følge med tiden, men det halvgamle jeg har virker nu også upåklageligt, men lige til lydbøger, ville jeg ikke kunne bruge det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 15:52

Jeg har ikke mp3 eller mp4, det er for bøvlet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-09 15:55

Jeg har været inde i Ingeleins tråd og er blevet informeret om hvordan og hvorledes, så nu er jeg helt fremme i skoene igen... py ha da, jeg er vist ved at falde af på den....men det ka nu også være lige meget sådan pt, hvor jeg mest bruger pc'en, men det er da smart at man kan få lydbøgerne ned på en mp3 afspiller også

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 16:00

Citat
Og min gryde slipper man ikke ud af igen.

Hun er da fræk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-09 16:06

Det har du sikkert også været

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-09 16:40

Citat
Det er ikke muligt at brænde en netlydbog på cd

Piece of cake - men ulovligt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 16:43

Jow refi, jeg ved også hvordan men fortæller det ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-09 16:45

Det var ellers et citat FRA dig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 16:46

Den er god nok, hvis ikke der skal stjæles musik fra Kim Larsen m.fl.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-09 16:55

Citat
Kim Larsen

Gi'r udendørs koncert i Nordsjælland i aften

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 17:32

I regnvejr ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-09 17:36

Nej - han står under et halvtag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-09 18:21

nanananaaaaaaaa,solen skinner da her

Annuller spørgsmålet
Fra : Teil

Dato : 06-06-09 18:23

Lukker og slukker