/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Køb af ny PC ?
Fra : casperS
Vist : 730 gange
40 point
Dato : 05-06-09 13:56

Jeg har de sidste mange år opdateret min computer løbende, med div. dele.
Nu gider jeg den ikke rigtig mere, og vil ud og finde den absolut bedste "gamer" pc på market pt. men til en max pris af 5500,-
- Er der nogle der har et kanon forslag?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-06-09 14:00

der er ingen tvivl der: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1424326_(Wupti2).html

det er sådan en du skal have. Jeg bruger min til flere forskellige kabaler o.s.v. - og det virker helt perfekt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 14:05

Citat
absolut bedste "gamer" pc på market pt. men til en max pris af 5500,-

Du må hellere besøge en specialbutik der sætter en maskine sammen til dig.

Og det bliver en stationær.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-06-09 14:09

Prøv at kig ind på fønix pc. Der kan du selv sammensætte/tilpasse http://fcomputer.dk/?show=menu&menuid=408&submenu=1484

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-06-09 14:56

Den absolute bedste gamer pc på markedet til 5500 findes jo ikke

Men hvis du mener at du har 5500 og der er det berløb du maks vil bruge så er det jo en hel anden sag.

Kigge mig lige lidt omkring

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-06-09 15:01
Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 05-06-09 20:07

Gå in på getmore.dk og køb følgende:

1200 kr ZOTAC GeForce GTX 260
1180 kr 3ghz core 2 duo
650 kr ASUS P5Q SE
551 kr OCZ Reaper HPC Edition Dual Channel 4gb pc8500
328 kr ZALMAN CNPS9300 AT cpu køler
431 kr LC Power Silent Giant Green Power LC6600GP2 V2.3 psu 600watt
609 kr Samsung SpinPoint F2EG Desktop Class HD103SI 1TB

Så har du en kanon gamer rig, måpske ikke den ultimative, men god til pengene. Jeg har udeladt et par ting, jeg regner med at du har et kabinet og dvd drev osv

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 05-06-09 21:33

Citat
Jeg bruger min til flere forskellige kabaler o.s.v. - og det virker helt perfekt.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 05-06-09 22:45

hejsa.
Jeg vil da også gerne komme med en lille kommentar.

Jeg ville klart vælge en Bærbar.
Der får du fladskærm, tastatur, mus & maskine med i det hele.
Og så er der jo også stræm forbrug at tænke på, en bærbar bruger langt mindre stræm end en Stationær.
Det kunne evt. være en maskine som denne: http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2873

Jeg lægger vægt på bla. : "Utrolig kampgne på denne model: Hvis den går i stykker i løbet af de første 2 år, bliver den selvfølgeligt lavet, men du får OGSÅ købsprisen retur !"

"Windows Vista Business (XP Pro CD`er medfølger også)"

Held og lykke med dit køb
Hilsen Rusticadk