/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mit spørgsmål er annuleret!
Fra : ampere
Vist : 685 gange
300 point
Dato : 05-06-09 11:28

Jeg har lige konstateret at mit seneste spørgsmål er blevet annulleret og jeg er en smule overrasket idet jeg ikke selv har gjort det.....Har andre oplevet tilsvarende, eller er der bare kommet en udløbsdato på spørgsmål?

Mvh. ampere

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 310 point
Dato : 05-06-09 11:32

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-09 11:33

Der fik du den.

Godkendelse af svar
Fra : ampere

Dato : 05-06-09 11:35

Tak for svaret HelleBirgitte. Lidt point til weekende

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-06-09 11:37

Tak for det nøøøj hvor skal jeg snolde

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 05-06-09 12:01

Tjaa når vi ikke kan få godt vejr, må vi ty til pointene

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-06-09 12:05

Nem´li´

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-09 12:50

Ja - der findes flere måder at "dele ud" på......

Spørgsmålet behøver såmænd ikke kræve den store intelligens....

Hvem sagde VOV