/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Banned fra mIRC
Fra : dr_scooter
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 08-04-03 23:42

Nogen der ved hvordan man kommer ind på en kanal på mIRC, hvis man er blevet "banned"

Mvh dr_Scooter

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 08-04-03 23:52

der findes som regel en hjælpe kanal hvor du kan gå ind at blive unbanned. dette får du besked om når du prøver at logge på hvis muligheden er der. det er dog kun nødvendigt hvis det er et permanent ban. de fleste er dog tidsbetinget. prøv igen efter 1 time eller 2 og hvis du stadig ikke kan komme ind så vent 24 timer. hvis du stadig har problemer er du nok blevet permanent banned.

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 08-04-03 23:54

Tak... jeg lader lige spørgsmålet stå åben, for at se om der måske er en anden måde at få det fjernet...

ps. det er permanent banned

Kommentar
Fra : A.Wegge

Dato : 08-04-03 23:57

Hvis du er permanent banned, er der nok ikke så meget at gøre, medmindre du kan få fat på en Op fra den pågældende kanal, der kan Un-Banne dig.

Hvad har du egentlig foretaget dig, siden du er blevet bannet permanent?

//Wegge

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 09-04-03 00:01

jeg blev spurgt hvad jeg laver!!! (om det var hvad jeg arbejder som, eller hvad ved jeg ikke)

og så svarede jeg leger, også blev jeg banned "permanent"...

nå men tak...

ps. hvordan kan jeg komme i kontakt med nogle fra kanalen

Accepteret svar
Fra : kummel

Modtaget 110 point
Dato : 09-04-03 00:14

som jeg sagde i mit indlæg, så prøv at kigge efter en eventuel besked der dukker op når du bliver smidt ud. du kan også prøve at søge på kanalens navn i kanalsøgning ( eller hvad det nu hedder). hjælpe kanalen har som regel nogenlunde samme navn som den egentlige kanal

Godkendelse af svar
Fra : dr_scooter

Dato : 09-04-03 00:26

Tak for svaret kummel. Så er jeg kommet igennem, tak for så hurtigt svar

#l#l#

(er kun min 2. dag med mIRC)

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 09-04-03 00:45

det var så lidt. spørg endelig igen hvis der er noget. mirc kan godt drille lidt en gang imellem, men man lærer det hurtigt :)

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 10-04-03 01:18

ok