/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
valg af batterier
Fra : sejl
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 04-06-09 18:24

Jeg står og skal anskaffe mig to nye batterier på 60-70 aph pr. stk.
Hvad kan i anbefale - det er udelukkende forbrugsbatterier ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-09 19:04

Anbefale ?????

Hvad mener du....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-09 19:19

Biltema m.fl. har til den rigtige pris

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-06-09 23:01

Aph er en hjemmeopfundet enhed. Startbatterier er ikke egnet til længere tids forbrug.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 05-06-09 07:55

Jeg ville ofre det lidt mere det koster at købe marinebatterier, som er "designet" til det specielle miljø, der er til søs.
De marinebatterier, jeg har haft igennem tiderne, har været kompakte, helt lukkede enheder, der, i princippet, har været vedligeholdelsesfrie.

Kommentar
Fra : goofy

Dato : 17-06-09 08:40

Hvis du bor på sjælland så vil jeg anbefale Carlsens Batteriservice i Køge. Jeg har haft båd siden 86 og siden 89 en sejlbåd. Skiftet batterier 2 gange og begge gange fra Carlsens, en glimrende service og en god snak. ring til ham.
Vh Goofy