/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IT 8 dansk
Fra : tadeo
Vist : 729 gange
100 point
Dato : 04-06-09 14:49

Jeg er ved at gøre min gl Medion 8818 pc klar efter formatering, det er den med Mediacenter 2005,
det specielle ved den er, at styresystemet er engelsk i roden, da jeg fik den i sin tid,
var det hele lagt ind, også med sprogpakke dansk.

Nu til spørgsmålet, jeg har indstalleret den danske sprogpakke der er på recover cd,
men jeg får stadig en meddelse om, at systemet er på et andet sprog,
når jeg vil installere IT 8, hvad har jeg overset?

Styresystemet er XP med alle opdateringer

Jeg vil være glad for råd og kommenterer til mit spørgsmål.

Mvh
tadeo

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 60 point
Dato : 04-06-09 15:06

Lad os lige få styr på begreberne?

IT8 - er det ikke Internet Explorer 8 du snkakker om - altså IE8
Men har du haft recover skiven i og kørt noget fra den ???

jeg ville nu nok formatere skidtet helt fra bunden for at sikre der ikke er noget der ligger ellers af forskellige sprogpakker mm.
Så er du helt sikker på det er en ren maskine du har

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-06-09 15:24

Sorry, det er IE 8, kan jeg ikke undgå at formatere igen?, det har taget hulens lang tid, at hente alle opdateringer ned.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-09 15:29

Citat
det har taget hulens lang tid, at hente alle opdateringer ned.

Så vent til IE8 kommer officielt som opdatering - så er du sikker på at få den rigtige...

I øvrigt er IE7 da ganske udmærket...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-06-09 16:00

Internet Explorer 8 kom helt automatisk som en opdatering, da jeg lagde Windows XP ind igen, efter en formatering af harddisken, så lad være at bakse med den alene, hvis ikke den kommer af sig selv, så søg efter opdateringer på Windows Update: http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-06-09 16:25

Har også hentet ie 7, samme resultat ved installering.

o.v.n., det er nok ikke en Medion 8818, det er jo der problemet ligger.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-06-09 16:36

Nej min er en der er sammensat af forskellige dele,
hvad bliver du tilbubudt på Windows update ? Er det en dansk eller engelsk browser der bliver vist som opdatering?

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-06-09 16:48

Både engelsk og dansk

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 06-06-09 07:28

Tak for svaret peque.

Jeg vil nu ikke formatere igen, beholder den engelsk sprogversion indtil videre,
men det kan ske, at en format. bliver aktuel senere.

Mvh
tadeo