/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Slettet post fil overskrider max. størel~
Fra : k_m_s
Vist : 478 gange
200 point
Dato : 08-04-03 23:07

Jeg får at vide at i C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\Outlook Express\Mail ligger en fil, slettet post.mbx, som overskrider max størelsen. Jeg har tømt papirkurven m.m. Jeg har på et tidspunkt haft extremt meget slettet post liggende i papirkurven. Hvad gør jeg? kan jeg "resette" den fil e.l. (Jeg ønsker ikke at hæve grænsen for max. størelsen)

Hilsen
k_m_s

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 08-04-03 23:53

har du prøvet at slette den manuelt? altså fra mappen og ikke over Outlook?

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 09-04-03 16:36

fra "papirkurven" på skrivebordet er det nemt at slette filer .... bare højre-klik på den og tyk "tøm papirkurv"

fra outlook og outlook eksp skal du enten slette mails direkte fra "inbakken" med "shift+del" (dette sletter mail's permanent) eller også trykke delete på dem i "slettet post"...

har jeg fuldstændig misforstået dig ??

mvh

Beck

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 09-04-03 17:42

Til Kummel: Det er en fil der ligger i mappen, der er også filer der hedder indbakke, udbakke o.s.v. så jeg er lidt nervøs for at slette filen hvis outlook ekpress skal bruge den, men tænkte på om man kan "nulstille" den eller andet.

Til Beckski: De er slettet i outlook express, også i papirkurv, men figurere åbenbart stadigvæk i filen.

Hilsen k_m_s

Annuller spørgsmålet
Fra : k_m_s

Dato : 10-01-06 19:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Jeg fandt aldrig ud af grunden.
K_M_S