/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Teil-familie i krise....
Fra : Gucci1704
Vist : 486 gange
100 point
Dato : 04-06-09 06:50

Jeg har fået ondt i ryggen Teil...slog mig da jeg faldt ned af kontor-stolen, mens jeg læste dit indlæg, som indeholdt ordene : "om det ikke var på tide at komme med positive og konstrukrive ideer. Da røg jeg på gulvet .. Hvorfor i alverden laver du så de platte indlæg, der indeholder nul og nix, og bare er skrevet i kedsomhed. ( Det er så dejligt 1, 2, 3, ....).
Men en trøst til dig : Din onkel (Onkeldum), er på et plan, hvor der trods alt må være et par hjerne-celler mindre. Kunne du ikke holde ham væk fra PCen ? Vi andre kan jo ikke gøre for, at der er dage, hvor hans psykolog melder afbud.
Han vil helt sikkert klare sig bedre med en træske og en gryde på gulvet.
Har skrevet dette under kategorien "samliv", fordi jeg håber I sammen, vil støtte hinanden og gå på muse-afvending.

Hav, på trods, en go´ dag.

Gucci

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 04-06-09 06:55

Andet behøver ikke at blive sagt!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-09 07:41

Citat
Jeg har fået ondt i ryggen Teil...slog mig da jeg faldt ned af kontor-stolen, mens jeg læste dit indlæg, som indeholdt ordene : "om det ikke var på tide at komme med positive og konstrukrive ideer. Da røg jeg på gulvet ..

Det var så ikke mine ord, som sagt er de taget fra et indlæg af vic2000

Sit pænt på stolen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-09 07:42

Citat
Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-06-09 20:57

--------------------------------------------------------------------------------
her ønskes en bruger tone uden ukvems ord, da de ikke fortæller mig noget som helst, som man kan bygge videre på, ??
derfor:
TIL ALLE KANDU BRUGER

Var det ikke en IDE og smide hemningerne væk nu, og komme op på TRÅDEN,

og komme med nogle positive - konstruktive ider til jeres eget bedste, med hvordan i kunne tænke

jer til, at få kandu renset i form af bruger tonen, så vi kan blive fri for den ævlen -- kævlen og ikke

minst mistroiskhed over for hinanden, som det viser sig, ulmer det første at navnet Kandu er væk

fra siden med spørgsmål, for så går det ellers gada - gung - gada - dunk i hovedet på hinanden,

jeg ved at i også gerne vil kunne køre Kandu som et muntert seriøst spørgende og oplysende

HVEM - HVAD -HVOR forum, hvor det er tilladt at spørge dumt, uden at blive høvlet ned med

ukvemssætninger. Og dem der ikke kan, og vil leve op til det, egner sig nok ikke til at være i sådan

et FORUM, og vil max kun få en advarsel, så er det yt, og vedkommende kan ikke regne med, ved

bare at lave ny mail, så er alt som før, en sådan kandu bruger der bliver udelukket på den måde,

vil kontrolen af vedkommendes adr, blive kontroleret,

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-09 07:44

Så guppifisk klovn, læs på lektien næste gang.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-06-09 08:59

Det var dog en skam du ike slog dig så meget at du ikke kunne bruge en computer.

Så ville vi da slippe for alt dit vrøvl m.m.

hawaii7