/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Krummeidiot
Fra : Teil
Vist : 883 gange
100 point
Dato : 03-06-09 17:39

Gud ved om den nar kan andet end være dum og ubehagelig

overfor dig er det meget naturligt at opføre sig som et svin,

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 03-06-09 17:39

Mærkelig ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 17:40

? ? ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-09 17:51

Ja, han kan være både hjælpsom og venlig

Altså hvis i skal slåsse herinde, kan i så ikke gå udenfor

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:01

JEG går udenfor, krummen er sikkert for fed til at bare gå en tur.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-09 18:04

Citat
JEG går udenfor

Det er også god motion

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:09

Citat
Det er også god motion

Gælder det også en dag i solstolen ?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-06-09 18:10

Jeg får også motion ved at "springe over" her.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-09 18:16

Ja da, og du vil også have godt af den friske luft

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:18

Citat
Måske Teil og Krumme skulle gå til porcelænsmaling...eller noget.?
Det skulle være godt mod "skærm-aggression".

Kan det være aggressive stråler fra skærmen ?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-06-09 18:23

Man véd det ikke med sikkerhed, men videnskaben har focus på store udsving i temperament hos forsøgspersoner, der bliver anbragt foran en skærm (tyk som flad)...altså skærmen.

Muligvis er du inde på noget: Stråling... Måske kan en alm. faktor-creme være en løsning?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:25

Citat
Så længe opgavens sværhedsgrad ikke overstiger, hvad der svarer til debilniveau kan han nok følge med. Men det er vel i øvrigt et tyndt grundlag at lave statistik på, at han har hjulpet dig, sat i forhold til alle de latterlige og nedgørende bemærkninger teil - Arne Jakobsens afløser - for det meste kommer med til og om uskyldige brugere

Med andre ord, så længe k forstår en enkel tekst kan han være med og lege dumt svin.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:28

Citat
Måske kan en alm. faktor-creme være en løsning?

Du siger noget, jeg bruger aldrig solcreme.

Prøver med faktor 15 til at begynde med.

Man skulle jo nødig gå hen og blive en sløv banan.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-06-09 18:28

Nu bliver jeg nysgerrig: Hvorfor er i liiiiiige faret i sylten på hinanden NU..???

Er der en eller anden "starter" et sted?....

Bare for info-skyld..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:29

Ja krumme har opdaget at konen gik fra ham for to måneder siden.

Han havde ikke flere rene underbukser.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-06-09 18:31

Hun havde måske ikke talt til ham i to måneder?????

Det er sq da sådan en quinde, vi andre vil betegne som GULD..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:32

Og og og, vi har ikke flere dræbersnegle i haven.

Jeg var i form til mord.

Hvad gør man så ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:33

Citat
Det er sq da sådan en quinde, vi andre vil betegne som GULD..

Netop, det forstår geden ikke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:36

Pia

Citat
Ja ja. Refi var jo også med i den omgang.
Men alle hans point er åbenbart blevet slettet .
Så kandu er altså vågne.
Men hvorfor er Teils ikke

De tog over 30.000 points fra mig for et stykke tid siden.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 19:02

Citat
Fordi de ikke er helt vågne. Men da refi har mistet sine point, så burde Teil også miste sine efter det stunt de lavede i går.

BarkeBillen er også blevet blacklistet af kandu.

Fordi barkebillen startede balladen, refi var glad medløber.

Jeg lod mig provokere og startede en lavine.

For nogen tid siden fortalte refi hvoledes man kunne snyde sig til points, den hoppede jeg på
og skaffede mig 30.000 på log on kontoen, dem slettede kandu.
Jeg har fået øretæver.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-06-09 19:20

Citat
For nogen tid siden fortalte refi hvoledes man kunne snyde sig til points, den hoppede jeg på
og skaffede mig 30.000 på log on kontoen, dem slettede kandu.
Jeg har fået øretæver.

Det har du så ikke lært ret meget af De point du mistede var vel ledige point og ikke superpoint.

Men da refi har fået frataget superpoint og BarkeBillen er blevet blacklistet, så burde du også fratages superpoint og achton blacklistes af kandu.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 03-06-09 19:36

Citat
Gud ved om den nar kan andet end være dum og ubehagelig
overfor dig er det meget naturligt at opføre sig som et svin,

OG DET HAR D U + andre først fundet UD AF NU__

BTW = hvorfor har du nu SKIFTET ? HAT/ billede_ igen.

NÅ_hyg jer?

Og eller PIS på den tåbe/ eller håb på han og/eller hans
flytter til Sverige

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-06-09 19:37

Citat
Gud ved om den nar kan andet end være dum og ubehagelig
overfor dig er det meget naturligt at opføre sig som et svin,

Citat
JEG går udenfor, krummen er sikkert for fed til at bare gå en tur.

Citat
Med andre ord, så længe k forstår en enkel tekst kan han være med og lege dumt svin.

Citat
Ja krumme har opdaget at konen gik fra ham for to måneder siden. Han havde ikke flere rene underbukser.

Citat
Netop, det forstår geden ikke

I må ialtfald være i familie,måske fætre.Jeres sprogbillede,er meget ens.Bortset fra det,virker Krumme/Klummen en del mere begavet.
Han har nemlig ret i mange af hans udsagn.Har bare en rimelig bastant måde at udtrykke de på.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 03-06-09 19:39

BTW:

LÆG LIGE MÆRKE TIL::::::::::::::

Han KUN !!! ophidser brugere, TIL et/ 1 _ gensvar.
Og blander sig som REGELT__?? ikke i ALVORLIGE PC problemer.

SÅ IGNORER TÅBE_HORNET.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-06-09 19:45

Citat
De tog over 30.000 points fra mig for et stykke tid siden.

Så ka' i lære det ka' i

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 19:47

Citat
Det har du så ikke lært ret meget af De point du mistede var vel ledige point og ikke superpoint.

Men da refi har fået frataget superpoint og BarkeBillen er blevet blacklistet, så burde du også fratages superpoint og achton blacklistes af kandu.

Så er jeg glad for at ans ikke bestemmer her på skuden.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 20:11

Citat
Men man fjerner da IKKE "guld" fra sin hjemmeside

Det oser af selvros.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 20:15

Min opfattelse er at refi snyder og har snydt.

Han vil være nr. 1 selv om evnerne mangler.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-06-09 20:26

Citat
Så er jeg glad for at ans ikke bestemmer her på skuden.

Det kan jeg godt forstå du er. Hvis jeg bestemte på denne "skude" så var selv skidtfisk smidt i havet igen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 21:00

Citat
Det kan jeg godt forstå du er. Hvis jeg bestemte på denne "skude" så var selv skidtfisk smidt i havet igen.

Kære ans, så må du godt bestemme lidt, bare ikke over skidtfisk.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-06-09 21:08

Kom ned på jorden Teil sæt din ned og nyd livet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 21:23

Ja søde granner, så gør jeg det.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 03-06-09 21:37

Citat
Min opfattelse er at refi snyder og har snydt.

Han vil være nr. 1 selv om evnerne mangler.
men ikke hvis du spørger oraklet selv, for så har han fået prakket pointene på mod sin vilje og til hans store lettelse har Kandu teamet fjernet dem igen da han er den sidste der snyder.................. næh tror sgu det er lidt svært selv for den mægtige Refi at snyde sig ud af den her.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 03-06-09 22:57

Der er ihvertfald een her i tråden (achtonfem) der oser langt væk af at have ondt i røven over ikke selv at være iblandt top 10. Desuden kan jeg ikke døje dig Teil, for selv om jeg ikke kommer her så tit så er det ikke gledet ubemærket hen at du virkelig ER et dumt svin. Men jeg plejer dog at slå det hen som lavt selvværd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-09 23:03

No1Here..... hvis du var her lidt oftere, ville du opdage, at det ofte er for at lave fis Teil skriver som han gør....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-09 07:48

Citat
Desuden kan jeg ikke døje dig Teil, for selv om jeg ikke kommer her så tit så er det ikke gledet ubemærket hen at du virkelig ER et dumt svin.

Du tåler ikke ret meget fis og ballade.

Annuller spørgsmålet
Fra : Teil

Dato : 04-06-09 08:19

Lukker og slukker denne meningsløse tråd

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 04-06-09 08:21

Citat
Der er ihvertfald een her i tråden (achtonfem) der oser langt væk af at have ondt i røven over ikke selv at være iblandt top 10
, ja der må jeg gå til bekendelse da det er svært at lave dobbeltprofiler og i og med jeg deltager i hvert andet spørgsmål her i forummet med hjernedøde svar i et desperat forsøg på at få point er jeg helt knust over ikke at ligge højrere i Kandu hiraki