/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Teils udgydelser
Fra : Krummen
Vist : 818 gange
10 point
Dato : 03-06-09 17:29

Gud ved om den nar kan andet end være dum og ubehagelig

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 03-06-09 17:30

Mærkelig ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-09 17:32

Det kan jeg så fortælle at det kan han

Teil har flere gange hjulpet mig med at finde noget musik, jeg har ledt længe efter

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-06-09 18:13

Måske Teil og Krumme skulle gå til porcelænsmaling...eller noget.?
Det skulle være godt mod "skærm-aggression".

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-06-09 18:21

Citat
Det kan jeg så fortælle at det kan han
Så længe opgavens sværhedsgrad ikke overstiger, hvad der svarer til debilniveau kan han nok følge med. Men det er vel i øvrigt et tyndt grundlag at lave statistik på, at han har hjulpet dig, sat i forhold til alle de latterlige og nedgørende bemærkninger teil - Arne Jakobsens afløser - for det meste kommer med til og om uskyldige brugere.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-06-09 18:24

Ellers tak yearhouse. Uanset hvad jeg lavede med den knold ville jeg få brækfornemmelser

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-06-09 18:31

Ja ja. Refi var jo også med i den omgang.
Men alle hans point er åbenbart blevet slettet .
Så kandu er altså vågne.
Men hvorfor er Teils ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-09 18:44

Citat
Ja ja. Refi var jo også med i den omgang.

Hvad var jeg nu med i

Når mit navn fremkommer i oversigten er da nødt til at svare

Men det er da FIN kandu-politik Keep up the good work Kandu

Gå IKKE efter manden - gå efter BOLDEN

Lad os da håbe det bliver ved (man har vist GLEMT en)

Bemærk venligst at jeg allerede fra start håbede at Kandu slettede det

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 03-06-09 18:49

øh bøh, er dette mere behageligt og respektfuldt?
Er der anden hensigt, end at udgyde galle?
Måske er der nogen, som kan føle sig bedre end andre.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 03-06-09 18:55

Citat
Men alle hans point er åbenbart blevet slettet .
Så kandu er altså vågne.
Men hvorfor er Teils ikke
godt at se Kandu teamet ikke acceptere snyd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-06-09 18:57

Citat
Så kandu er altså vågne.
Men hvorfor er Teils ikke

Fordi de ikke er helt vågne. Men da refi har mistet sine point, så burde Teil også miste sine efter det stunt de lavede i går.

BarkeBillen er også blevet blacklistet af kandu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-09 18:59

Citat
Men det er vel i øvrigt et tyndt grundlag at lave statistik på,

Det var jo ikke spørgsmålet

Citat
Gud ved om den nar kan andet end være dum og ubehagelig

Jeg gentager --- ja det kan han

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 03-06-09 19:15

Citat
Bemærk venligst at jeg allerede fra start håbede at Kandu slettede det
hvorfor svarede du så på spm ??? den skal du vist lidt længere ud med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-09 19:22

Citat
hvorfor svarede du så på spm

Nu kan jeg jo nok IKKE forvente at du kan tænke SÅ LANGT - men som jeg skrev gør de INGEN skade på min konto

Men hvad - din teori om at JEG var BarkeBillen holdt jo heller IKKE

I øvrigt er det vel alm. høflighed at man svarer på spørgsmål stilet til en selv

Nå - nu sidder jeg IGEN og snakker med mig selv - for du er jo MIG - ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-09 19:25

Citat
(ps: nu er det officielt: Refi snyder med sine profiler)

Og LØGNEHISTORIER bliver IKKE sande af at du RETTER din profil

Det "moralske" kan vi diskutere - men SNYD

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 03-06-09 19:56

Citat
Det "moralske" kan vi diskutere - men SNYD
jeg kan godt forstå du benægter, det er lidt svært at indrømme nu, men det er jo bare lidt ærgeligt, at kandu Teamet er af en anden opfattelse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-09 20:01

Citat
kandu Teamet er af en anden opfattelse

Det er vist kun DIG der er af den opfattelse...

Hvis jeg havde snydt var jeg nok blevet slettet

Men man fjerner da IKKE "guld" fra sin hjemmeside

Citat
det er lidt svært at indrømme nu

Ja - så skulle jeg da lyve som dig (som jo er mig selv)

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 03-06-09 21:26

Citat
Det er vist kun DIG der er af den opfattelse...
øhhh, har Kandu teamet fjernet dine snyde point eller ej ?

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 10 point
Dato : 03-06-09 22:59

gror der ostetræer på månen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-09 07:43

Citat
øhhh, har Kandu teamet fjernet dine snyde point eller ej ?

Det var IKKE pointene du omtalte - det var MIN PERSON

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 04-06-09 08:18

Citat
Det var IKKE pointene du omtalte - det var MIN PERSON
Jeg kender ikke din person, jeg ved at din profil har fået fjernet point da Kandu vel har vurderet at du ikke havde fået dem på redelig vis. Tør øjnene, indrøm for en gangs skyld dit snyderi og kom videre med en af dine andre profiler, der vist nok at vælge imellem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-09 08:32

Lad nu være med at udstille dig selv som den KLOVN du er....

Der er INTET snyd involveret - så var jeg her jo ikke.... vel

Du taler om noget ANDRE har lavet og som involverer nogle ubrugelige point givet til mig....

Hold dig til sandheden.....

Og kom du selv videre - hvad laver du egentlig på KANDU....

Din personhetz preller af

Hav en god og "lærerig" dag - du trænger til det

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 04-06-09 08:47

Citat
Hold dig til sandheden.....
- OK:

Tog kandu teamet point fra dig ??? og i så fald hvorfor ??? var det fordi de var optjent helt ærligt ??? eller var det fordi de ikke var optjnet ærligt ???

Ha en god og forhåbentlig snydefri dag

PS:

Den her holder vist ikke:
Citat
Du taler om noget ANDRE har lavet og som involverer nogle ubrugelige point givet til mig....
har en af dine dobb.profiler tvunget dig til at modtage point Tag en kiks om kom videre, gerne uden fortsat at ødelægge Kandu med dit snyd.

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 11-07-09 22:12

Tak for svaret Melander, men jeg troede faktisk at der groede ostetræer på Månen...brieostetræer LOOOL