/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
underlægningsmusik til reklame
Fra : svnmp
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 03-06-09 16:18

Hej

Jeg har set en del reklamer for Kims chips og i en del af disse kører der en underlægningsmelodi, som jeg mener er fra en tv-serie eller film, fra halvfjerdserne, den samme melodi kører også, hvis man går ind på hjemmesiden "kims.dk".
Kan nogen hjælpe mig med denne melodi, da jeg synes den er god, men kan desværre ikke finde ud af hvad det er for en eller hvor den er fra.

Mange venlige hilsner

BT

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 16:37

Et gæt, fransk serie, musik af Paul Mauriat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-09 16:42

Her er de alle - så er det bare at lede....

http://www.televisiontunes.com/

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-09 16:48

Den er her

http://www.last.fm/music/Neil+Richardson/_/The+Riviera+Affair

Det er Neil Richardson med The Riviera Affair.

Den ligger også på youtube

God lytter

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 16:51

http://www.youtube.com/watch?v=J0Maf8pRhas

Blackpool - The Riviera Affair

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 03-06-09 16:52

Blackpool er byen den er filmet i, det er Neil Richardson

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 03-06-09 16:54
Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 03-06-09 16:57

Og det var et film program der havde den som åbnings melodi i 70`erne

http://www.retrojunk.com/details_commercial/4558/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:11

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 7
- Annullerede 7
- Slettede 0
Ialt 15

Det ser ikke godt ud.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 03-06-09 18:12

Mon ikke det bliver lukket denne gang

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:16

En trumpetfanfare kl 02 i nat hjælper nok.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 03-06-09 18:17

Spørgsmål stilleren er på nu, så mon ikke der sker noget

Kommentar
Fra : svnmp

Dato : 03-06-09 18:39

Hej igen

Det er virkelig positivt, at der så hurtigt kommer så mange svar og alle har helt styr på hvad og hvem.
Egentlig ville jeg gerne give alle point, men sådan virker det jo ikke, så den første der er kommet med et rigtig brugbart svar er "Dahab", så de udlovede point tilfalder "Dahab".
Til de øvrige vil jeg sige mange tak for Jeres superhurtige svar.

Mange venlige hilsner

BT

Til "Teil" vil jeg sluttelig gøre opmærksom på, at ikke alle har mulighed for at være på konstant, men blot ønsker et svar på et spørgsmål, som ikke haster og ikke skal være ude af verden inden en dag eller to, derfor finder jeg det lidt usmageligt, at du skriver provokerende og nedladende indlæg og prøver at starte en negativ debat op her i denne tråd, rettet mod spørgsmålsstilleren.
Hvis du absolut vil være "Kandupolitibetjent", så må du lære, at lave din efterforskning bedre, da flere annullerede spørgsmål, måske er annulleret af undertegnede, fordi der ingen brugbare svar dukkede op.

Godkendelse af svar
Fra : svnmp

Dato : 03-06-09 18:40

Tak for svaret Dahab.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:41

Citat
Hvis du absolut vil være "Kandupolitibetjent", så må du lære, at lave din efterforskning bedre, da flere annullerede spørgsmål, måske er annulleret af undertegnede, fordi der ingen brugbare svar dukkede op.

Det er jeg squ ligeglad med, det er arrogant at bare smutte ude at sige tak

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 03-06-09 19:55

Velbekomme, god fornøjelse med det.