/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
bedste card reader
Fra : frederikshavn
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 03-06-09 12:44

Hey
atår og skal bruge en card reader, der kan tage alle slags kort cf-sd m.m hvad er det bedste køb hvis man skal have en all in one reader

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-09 13:14

Se hos BELKIN, vi har 3 af slagsen og er godt tilfreds, vi har tidligere haft et par AKG, men en af dem brændte sammen og ødelagde et kort, derfor blev alle kasseret og vi købte så BELKIN.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 16:03

Jeg har en, - Zolid USB 2.0 6 in 1 cardreader -

Fungerer udmærket, brugt til adskellige computere.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-06-09 17:09

Kortlæsere findes snart alle vegne. Nogle PC'er er født med en; printere har ofte en kortlæser, hvis den er egnet til at udskrive foto.
Alligevel har jeg flere forskellige løse modeller til USB og PCMCIA.

En af dem som jeg købte på QXL klarer alle typerne, ja selv dit SIM kort kan den læse og redigere; og så fik jeg den til en pris af 50 kr.

Generelt er de gode alle sammen, så det er nok lige så meget størrelsen det kommer an på!
Så prøv at søge på QXL, det koster ikke noget!

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 03-06-09 21:34

Tak for svaret kj.Fandt en 17 in 1,der både kan læse og skrive på kort