/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Videresend til mobil telefon ?
Fra : 428
Vist : 576 gange
150 point
Dato : 08-04-03 22:05

Indtil for få uger siden har Sonofon haft en MEGET fin service, hvor man kunne videresende mails til mobiltelefoner. Hvergang der ankom en ny mail på postserveren, blev en kopi videresendt til "tlf. nr.@note.sonofon.dk" - d.v.s at der kom en SMS til mobiltelefonen med en kort besked om at man "havde fået mail".
Det var et yderst smart system for de ca. 50 personer som i vores firma får deres daglige opgaver via E-mail. De skal logge på via deres mobiltlf og bærbare computer - det tager tid..........og derfor er der ingen grund til at de tilslutter for at se om der måske er kommet en mail - men KUN tilslutter NÅR der er kommet E-mail.
Er der nogen som kender et selskab som har denne service ? Ikke som TDC som mener at de har ! Her skal man SMS'e for at spørge om der er kommet mail's. - Der skal simpelthen automatisk komme en SMS besked når der er modtaget en ny E-mail.
På forhånd tak
Michael

Kommentar
Fra : geu

Dato : 08-04-03 23:01

http://www.besked-robot.dk/ det virker fint ved mig..

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-04-03 12:29

Hej 428

Har du læst denne :

http://dk.news.yahoo.com/030409/46/2u14q.html

Der er vist en del af det du efterlyser

mvh srhansen

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 06-05-03 19:48

hejsa jeg er ked af at sige det men idet teleselskaberne har lukket for denne service...

jeg har et ellers ude mærket webhotel wannafind.dk..... og brugte også mobil tlf med mail m.m. men der er nu lukket håber det er svar nok s