/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Magneter og vinduespudsning
Fra : Smukke_Ole
Vist : 2516 gange
300 point
Dato : 02-06-09 23:24

Hej !

Jeg havde en gang et apparat med en magnet og en tilhørende vinmduespudser-dims, som blev kontrolleret af en magnet på indersiden af vinduet, men jeg kan ikke huske hvor jeg købte den.
Er der nogen, der kender et sted, man kan købe så'n en dims ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-06-09 23:29

Jeg ville prøve i en akvarieforretning eller rengøringsartikelforretning (sikke et langt ord)

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 300 point
Dato : 03-06-09 07:08

Hej!

Sådan en sag, kan du købe her

Citat
Window Cleaner består af 2 enheder der kan monteres på hver sin side af dine vinduer. Disse bliver holdt sammen ved hjælp af en magnet.
Du dypper window cleaner i sæbevand, montere den på vinduet. Du kan nu rengøre dine vinduer helt uden besvær. Nu er det slut med at sætte dit eget og andres liv på spil når vinduerne skal pudses i lejligheden.
DKK 125,00

http://www.bestsellershop.dk/product41-216.html

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-06-09 07:17

Citat
Nu er det slut med at sætte dit eget og andres liv på spil når vinduerne skal pudses i lejligheden.

og så pyt med at man får magnet, "windowcleaner" og andet skrammel i potten fra 5-sal

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-06-09 07:21

NB: Er det til den ventende sushi...
http://www.tropefisk.dk/shop/search-1.html?keyword=renser
ellers søg på "renser" i søgefeltet TV på http://www.tropefisk.dk

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 03-06-09 08:27

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-06-09 08:48

Selv tak håber du får flotte vinduer