/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HD Videokamera - Det bedste...
Fra : PeterPeter
Vist : 554 gange
200 point
Dato : 02-06-09 13:35

Hej Hej

Jeg skal ud og købe et HD Videokamera, men hvilket ??

Er der nogen der kender nogle links til nogle gode danske anmeldelser/test ???
De må gerne være nogenlunde nye og aktuelle, da jeg godt ved markedet hele tiden ændrer sig (modeller og priser

Fortsat god dag

Med Venlig Hilsen

Peter

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-09 13:37

Forbrugerstyrelsen har testet en del.

ellers er det bare at google

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 02-06-09 13:46

Hmm... Ja - Jeg har læst PC World's test (den virker forældet..) og Gear's online (OK - men kun 5 stk.)
Så er der Tænk - men her koster det at se resultaterne...

Havde en forestilling om, I måske kendte til nogle andre end Google's

/Peter

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-09 13:50

Dit behov og krav til apparatet kender vi ikke og kan derfor ikke
anbefale noget.

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 02-06-09 13:57

Links til anmeldelser !!
Jeg vil ikke have personlige anmeldelser... som du helt korrekt skriver vil være misvisende eftersom vi ikke taler om behov og krav
Helt enig...

Jeg søger blot anmelderser/test af HD videokamera'er

Fortsat god dag

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 100 point
Dato : 02-06-09 16:32

Hej PeterPeter.

Du er lige midt i, hvor der kommer en del kameraer på markedt fra 7.000 til 12.000 kr. Hvis du står og skal købe et kamere lige her og nu, så gå efter mærkevarene som fx:

http://www.t3.dk/film_med_gps

Jeg har mit tredie Sony vide nu med HDD. Jeg har ikke haft nogle problemer af nogen art, med nogle af dem. Hvis jeg skulle købe i dag, så købte jeg den på linket!

Kommentar
Fra : alka

Dato : 02-06-09 16:33

Jeg glemt lige at skrive, at Pinnacle 12, kan beabejde i HD kvalitet!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-09 17:01

Citat
Jeg søger blot anmelderser/test af HD videokamera'er

Fortsat god dag

Der kan jeg kun anbefale fagbladene.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-09 17:01

Samme her.
Fortsat god dag.

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 03-06-09 23:18

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 04-06-09 06:44

Selv tak PeterPeter