/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kurser
Fra : hanne39
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 02-06-09 12:08

I skriver at i laver interaktive kurser, men hvordan kommer jeg frem til dem
det drejer sig omfejl på min pc, som jeg gerne selv vil lære at rette.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-09 12:09

De findes ikke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-09 12:10

Citat
- Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 8
- Slettede 0
Ialt 10

Mon ikke du skulle lære noget andet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-06-09 16:20

Kandu-teamet skal selv på kursus i flere ting først

Kommentar
Fra : hanne39

Dato : 02-06-09 18:57

hvilke kurser er det så man kan tage på kandu ?

Kommentar
Fra : hanne39

Dato : 02-06-09 19:42

det er dette jeg henviser til:

   Hvad kan jeg bruge kandu.dk til?
Der er 2 forskellige indgangsvinkler til kandu.dk, den ene er kursusdelen. Her prøver vi, at sætte dig ind i forskellige emner via interaktive kurser, hvor du selv kan prøve det du lærer gennem kurserne.

Så er der den anden del af kandu.dk, det er spørgsmål / svar sektionen. Her kan du stille spørgsmål som andre brugere har mulighed for at svare på.

Hele konceptet bag kandu.dk er, at du får løst dine problemer hurtigst muligt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-06-09 00:08

Aner det faktisk ikke....

De har jo ikke tid til at passe sitet til daglig, sååhhhh - vem vet..?

Hanne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 15:57

Citat
Der er 2 forskellige indgangsvinkler til kandu.dk, den ene er kursusdelen. Her prøver vi, at sætte dig ind i forskellige emner via interaktive kurser, hvor du selv kan prøve det du lærer gennem kurserne.

Som tidligere sagt, de kurser finder du ikke

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-06-09 17:01

Næj, det kan jo f.eks. kaldes "falsk reklame"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:06

Eller ambitionerne der forsvandt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-06-09 19:14

Ja, Teil, det tror jeg, du har ret i.

Så vil de hellere rende fra deres eget valgte ansvar...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-09-09 21:46

Citat
Der er 2 forskellige indgangsvinkler til kandu.dk, den ene er kursusdelen. Her prøver vi, at sætte dig ind i forskellige emner via interaktive kurser, hvor du selv kan prøve det du lærer gennem kurserne.

Det burde de have slettet da det nye kandu trådte i kraft, da denne mulighed ikke mere eksisterer.

Citat
Så er der den anden del af kandu.dk, det er spørgsmål / svar sektionen. Her kan du stille spørgsmål som andre brugere har mulighed for at svare på.

Hele konceptet bag kandu.dk er, at du får løst dine problemer hurtigst muligt.

Det fungerer da også.

Der er mange der svarer på spørgsmål, men der er også de brugere, der er ligeglade med svarene, og lader spørgsmålet annullere.

PS KLOKKEN 24:00 ANNULLERER KANDU DETTE SPØRGSMÅL OG DU VIL BLIVE FRATRUKKET STRAFPOINT. SÅ UD AF 10 SPØRGSMÅL SOM DU HAR STILLET ER DE 9 BLEVET ANNULLERET

Kommentar
Fra : hanne39

Dato : 02-09-09 06:42

tak for det meget forsinkede svar. jeg håber jeg har forstået det rigtigt. interaktive kurser eksisterer ikke?? det er lidt svært at se hvem det er der svarer. så jeg går ud fra at det svar jeg har fået nu er fra folkene bag kandu.dk, og de tidligere svar er fra andre brugere??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-09 10:33

Citat
tak for det meget forsinkede svar. jeg håber jeg har forstået det rigtigt. interaktive kurser eksisterer ikke??

Korrekt ... de kurser eksisterer ikke.

Citat
det er lidt svært at se hvem det er der svarer. så jeg går ud fra at det svar jeg har fået nu er fra folkene bag kandu.dk, og de tidligere svar er fra andre brugere??

Du kan da altid se, hvem det er der svarer dig. I denne tråd er det fra brugere på kandu og ikke folkene bag kandu. Du kan jo se profilernes "navne"

PS ... DET ER FØRST I AFTEN AT KANDU ANNULLERER DIT SPØRGSMÅL OG DU VIL BLIVE FRATRUKKET STRAFPOINT.

Kommentar
Fra : hanne39

Dato : 02-09-09 11:54

ok. men jeg forstår stadig ikke hvordan at jeg kan se hvem det er der svarer, men det er nok mig der er lidt dum. er det når der står ANSWER at det er jer?

Strafpoint er det noget jeg skal betale for at stille dumme spårgsmål? for så må jeg da skylde rigtig meget.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-09 12:09

Profilnavnet kan du jo se ved siden af "profilbilledet"

På samme måde som jeg kan se at du er en rød ludobrik, men navnet er hanne39

Spiller du ludo med brugerne ???

Citat
Strafpoint er det noget jeg skal betale

Ja, de bliver automatisk fratrukket dine ledige point.

Citat
at stille dumme spørgsmål?

Findes ikke kun brugere der ikke værdsætter et svar på et stillet spørgsmål.

Jeg må indrømme, at jeg nu er i tvivl om din laden og gøren her på kandu

Her er så ludobrikken hanne39 http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=21870