/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Film magasin
Fra : Hodde
Vist : 634 gange
43 point
Dato : 02-06-09 10:47

Jeg er på udkig efter et ordentligt film magasin og har fundet frem til både Empire og Sight & Sound, dog er empire dobbelt så dyrt, og jeg ville bare høre om der var nogen der havde læst dem og kunne fortælle mig om Empire er det dobbelte værd i forhold til Sight & Sound?

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : rockduck

Modtaget 21 point
Dato : 03-06-09 16:32

Prøv det danske Ekko. Det er nu en fusion mellem det eminente Mifune filmmagasin og det gamle Ekko. Empire er alt for populistisk efter min smag. Hvis man er mere en blot mainstream interesseret i film vil jeg anbefale Ekko.

Ellers fedt at hører om andre filminteresserede. Se venligst følgende film: Darjeeling Limited, Little Miss Sunshine, The Machinist, The Hours, Orkidé-tyven......

Kommentar
Fra : Hodde

Dato : 03-06-09 18:21

Ja altså det er bare det at jeg har fået den opfattelse at Ekko kun udkommer 4 gange om året? Og nej jeg er ikke kun til mainstream, og det kommer virkelig an på hvad man kalder mainstream, fordi er The Dark Knight f.eks. mainstream, og er Tarantino mainstream? Men ja jeg er meget film interesseret.

Godkendelse af svar
Fra : Hodde

Dato : 23-06-09 12:15

Tak for svaret rockduck.