/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE TIL vagnr.
Fra : piaskov
Vist : 615 gange
25 point
Dato : 01-06-09 13:42

Tillykke med månedens 500 kr.
Det bliver spændende om du får dem tilsendt

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 01-06-09 13:47

Citat
Det bliver spændende om du får dem tilsendt

Det skal Kandu.dk sq !

For det r altid nogle velbegrundede svar på spørgsmål vagnr kommer med, har jeg lagt mærke til.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 01-06-09 14:08

Ja det bliver spændende om du får dem.
Men hvis ikke, syntes jeg at dit tilfælde burde bruges som en prøve klud.
Jeg mener at sagen skal følges helt til dørs, sådan rent juridisk.
Her må vi kunne bruge nogle paragraffer, falsk markedsføring mm.
Så andre så også kan få udbetalt deres tilgodehavende.
Så kan det jo ske at kandu.dk retter ind til højre.

Højris

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-06-09 14:30

tillykke med månedens præmie ,

chicapigen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-06-09 16:43

Jamen tillykke til Peter Theisen!

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 01-06-09 16:56

Så kom der mere ild til bålet, når det var en dobbelt,tripel .....o.s.v-profil der vandt
Jeg vinder sgu aldrig
Måske skulle man lave nogle flere profiler end den ene jeg har

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-06-09 17:28

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-06-09 20:14

Kommentar
Fra : Son-ny

Dato : 01-06-09 21:25

Letter på tyrolerhatten og siger:

"Tillykke med de 500 danske kr!"

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 25 point
Dato : 02-06-09 13:41

Hej Piaskov

Tak for oplysningen og tillykke, smalltalk er ikke et område jeg abonnerer på, og det mytiske Kanduteam har heller ikke fortalt mig jeg er vinder, så det var en dobbelt overraskelse

Jeg har, åbenbart i modsætning til hvad nogle åbenbart tror, hverken dobbeltprofiler eller andet fup, syntes bare det er sjovt (og forhåbentlig nyttigt for spørgerne), at deltage i debatterne. Jeg kan kun opfordre alle, der tror/ved de er mig, til at lade være med at give mig points, og dem der tror/ved, hvem de er (og ikke er mig, selvfølgelig), til at gøre som de forhåbentlig plejer, give points til det de syntes er det bedste svar

Hvis jeg skulle få udbetalt 500 kr., hvad jeg "lissom" forstår er tvivlsomt, vil jeg stadig tro jeg kunne have fået en højere timeløn ved følgende simple kneb. Hver gang man går ud at handle (ikke ind, det er noget nymodens pjat ) regner man omhyggeligt alle priserne efter på sin lommeregner. Hvis ørebeløbet ligger i intervallerne 25 til 49, eller 75 til 99, betaler man med dankort på beløbet, men hvis ørene ligger mellem 01 og 24, eller 51 til 74, betaler man med dankort afrundet til fx nærmeste 100 kr. Hvis det står på 0 eller 50 øre er det valgfrit. Resultat, hvergang jeg køber ind (her hører ind til) tjener jeg lidt, i gennemsnit 12 øre pr. gang.

Jeg har været medlem i næsten 7 år, køber vel ind 4 gange om ugen, det giver (7X52X4X0,12) 174,74 kr i stensikker indtjening over den periode, og jeg er sikker på jeg har brugt langt mere end tre gange så lang tid på Kandu i de sidste 7 år, hvor jeg nu for første gang er vinder af en gevinst, der syntes at være tvivl om jeg får udbetalt. ( før afskaffelsen af 25-øren var fidusen kun halvt så god)

I givet fald bliver gevinsten investeret stensikkert, mindst 45 % afkast i single malt!

Men, som de siger i de ameríkanske film, "show me the color of your money".

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-06-09 14:09

Citat
I givet fald bliver gevinsten investeret stensikkert, mindst 45 % afkast i single malt!

Jeg vil SMAGE

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 02-06-09 14:10

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-06-09 14:36

Selv tak, Piaskov. Jeg skal nok sende dig en besked, hvis jeg får præmien.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-06-09 22:22

Hej Piaskov

Status 3 uger inde i juni måned.

Ingen besked fra Kandu, ingen penge fra Kandu, har ikke købt ny single malt heller.

Har heldigvis nogle flasker single malt, så jeg er ikke helt nede i kulkælderen

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 06-01-10 17:34

Hej Piaskov

I dag fik jeg en overraskelse, af den gode slags, et brev fra Kandu.dk med en check på 500 kr. Da jeg så kuverten tænkte jeg hvad nu, slet ikke på præmien, men den var god nok.

Da jeg også har et par julegaver jeg skal bytte til penge, bliver præmien omsat til en 18 års Laphroiag, som er på tilbud for 599 kr. 48%, det er en investering der vil noget.

http://www.juuls.dk/get/21409.html

"Æren, det billige skidt", som PH sagde, må jeg åbenbart til at bytte med "æren er det fagreste guld" i hvert fald når den bliver nydt i selskab med en dejlig single malt. Du, og de øvrige kanduer, samt teamet, vil få masser af venlige tanker undervejs.