/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Brunch Buffet i København
Fra : rockduck
Vist : 3387 gange
20 point
Dato : 01-06-09 09:19

Hejsa

Jeg har inviteret min veninde ud på brunch ifb. med min fødselsdag

Er der nogen der kender nogle steder der servere nogenlunde billig brunch buffet på hverdage? Jeg har været inde på aok. men finder det ikke super overskueligt. Heller ikke taget i betragtning af at jeg bør læse til eksamen i stedet ;) så hvorfor ikke spørge nogen der har forstand på det?

på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Nanabanana

Modtaget 30 point
Dato : 01-06-09 09:45

Det første, der kommer frem på google, er: http://mitkbh.dk/fatamorgana/ 108 kr koster det...

Men ellers:
Klimt på Nørregade

Den bedste: Laundromat på Elmegade - der er dog ikke buffet

Bastionen og Løven har buffet til 150 kr...
Christianshavns Voldgade 50
1424 København K

Åbningstider:
Hverdage 12.00-24.00.

Oftest er der jo kun brunch buffet i weekenden. og hvis den skal være billig... hm...

Kommentar
Fra : casper0606

Dato : 01-06-09 21:47

Hvis det skal ære buffet så må det vær løven og bastionen....

Godkendelse af svar
Fra : rockduck

Dato : 03-06-09 16:12

Tak for svaret Nanabanana. Vi prøvede Klimt selvom der ikke var buffet og nu har jeg fornyet interesse for gustav klimt ;)

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 03-06-09 17:43

Det er jeg glad for at høre - håber alt var godt.

Nysgerrig - hvad fik I? :)