/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er jeg kriminel?
Fra : BjornJ
Vist : 1779 gange
100 point
Dato : 31-05-09 21:38

For tredie gang prøver jeg at stille spørgsmålet, men det kommer vist ikke af sted, så I må undskylde hvis det kommer flere gange.
Jeg stiller spørgsmålet her under jagt, fordi svarene er så underhldende, når I kommer op at skændes, og det gør I jo altid.
Senere kan jeg så stille det under jura, og få et sagligt svar.
Nu til spørgsmålet:
Er jeg kriminel når jeg har en dolk med en 33 cm lang klinge?
Jeg har fået den som gave i Norge hvor de hvist kaldte den en samerkniv.
I Norge brugte jeg den til at skære tørret kød med. jeg har kørt runt med den i camping bilen, men nu hænger den på vægen. Må den det?
Må jeg tage den med når jeg tager på camping?
Den kan både skære kød og øl.

Bjørn

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 31-05-09 21:47

ja det må du, men for at gøre det lettere for dig selv ville jeg lægge den sammen med dit køkken grej, for så er ingen problemer, men du må ikke tage på dig og gå en tur
for så tæller taxa meteren, og du må ind og brumme den a skål på det

Kommentar
Fra : catjap

Dato : 31-05-09 21:50

hej bjørn jeg vil ikke sige at du er krimminel at du har en dolk på 33 cm er vel ikke ulovligt andet end vis at du går med den i byen og ud og handler osv så langtid du passer på og kun bruger den til camping til de foremål så tror jeg ike man kan kalde det krimminelt :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-05-09 21:57

Du skal bare ikke tage den i bukseremmen og så gå en tur i det indre København, for så er den garanteret kriminel.

Er min store slagterkniv ulovlig? Nej ikke i mit køkken, men hvis jeg tog den med i byen og truede en med den, så blev jeg straffet.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 31-05-09 22:22

Der skulle have stået: Og åbne øl-

God ide med at lægge den i køkkenskuffen.
Da jeg for et par år siden kørte ind i Italien fra Schweiz, kørte jeg ikke igennem St. Sankt Bernhard tunnelen, men oven over. På toppen virkede jeg mistænkelig på de italienske toldere.
De spurgt om jeg havde narko og våben, det havde jeg ikke. Til sidst spurte de om jeg havde en kniv. Ja sagde jeg, en stor en, de grinede ikke da jeg viste dem en paletkniv jeg havde i køkkenskuffen. Jeg grinede, men de så det heldigvis ikke så jeg slap igennem.

Bjørn

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-05-09 22:25

Hvis den ligger sammen med dit fiske grej køkkengrej, hvis du er jæger spejder eller lignende.
Altså at du kan dokumentere, at kniven har et formål, så er du ikke kriminel i lovens forstand.

Har du den derimod med dig uden formål, så kan/vil politiet være over dig, specielt i bestemte zoner i hovedstaden.

En anden ting: Du må ikke have den hængende på vægen med mindre du hos politiet/våbenkontoret har fået en blankvåben tilladelse. Desværre sådan er reglerne i dag i dagens Danmark og det kan vi i særlig grad takke "Banderne" for.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-05-09 22:26

Hvis du bliver taget med sådan en kniv i nattelivet i hovedstaden, så skal du ikke regne med at gå straffri bare ved at sige at det er en øloplukker.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 31-05-09 22:55

Halo halo!

Har Tonganeseren ikke en mening?

Bjørn

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 31-05-09 23:31

nu du nævner Spageti land, jeg måtte også gøre holt og igen som dig selv om jeg havde kniv ja var svaret for man skal ikke lyve
jeg havde en ret stor en ja hvad jeg brugte den til . mit svar og flå tomatermed, og så spide dem ind over grillen for da er du jo nødt til at have stål , jamen det var da smart, så fik jeg også lov
at køre, jeg tænkte mit

Accepteret svar
Fra : TheRealDeal

Modtaget 100 point
Dato : 01-06-09 00:54

Kære BjørnJ

Hvis du vil handle ind til og fra jagt må du ikke bære kniven på dig, da skal den ligge gemt væk i din bil som skal være aflåst
http://arms-gallery.dk/side3011-V%C3%A5benlov.html

The Real Deal

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 01-06-09 05:29

Det er kriminelt, at rende rundt med den på sig - sådan er det!

Du må heller ikke have den hængende på væggen - det er jo et våben, men du kan jo lægge den i skuffen sammen med køkkenknivene, hvis nogle kom forbi og fik ondt et vist sted....

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 01-06-09 05:33

Smart, at den osse kan skære øl
Nej, så godt, at du havde ændret det til, at den kunne åbne øl - men behøver man ligefrem en dolk til det?

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 01-06-09 08:39

Til snerose
Nej man kan åbne øl med alt, næsten, også et stykke A4 ark. Det gør håndværkere der endt på et kontor.

Bjørn

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-06-09 01:26

Således ser lovgivningen ud:

§ 4. På steder, hvortil der er almindelig adgang, er det forbudt at bære kniv eller dolk, medmindre det sker som led i erhvervsudøvelse, til brug ved jagt, lystfiskeri eller sportsudøvelse eller har et andet lignende anerkendelsesværdigt formål. Forbudet omfatter dog ikke foldeknive med en klinge på højst 7 cm.

Stk. 2. Det er forbudt uden tilladelse fra justitsministeren eller den, ministeren bemyndiger dertil, at erhverve, besidde, bære eller anvende slag- eller stødvåben, herunder knojern, totenschlægere, gummiknipler og lignende.

Stk. 3. Justitsministeren kan udstede regler om forbud mod at indføre, ved overdragelse at erhverve, at besidde, bære eller anvende, at overdrage eller at overlade andre besiddelsen af:

1) Skarpe våben, hvis klinge overstiger 12 cm, knive med tværstillet greb beregnet til stød, springknive, springstiletter, faldknive, faldstiletter og lignende samt kårdestokke og andre tilsvarende skjulte våben,

2) kastestjerner, kasteknive og lignende,

3) genstande, der uden at fremtræde som våben eller ammunition er egnede til at anvendes på lignende måde som de i § 1, nr. 4, nævnte genstande,

4) stoffer, der kan anvendes til fremstilling af de eksplosivstoffer, der er omfattet af forbudet i § 1, eller til indfyldning i de i § 1, stk. 1, nr. 4, nævnte genstande,

5) våben, der er beregnet til at virke lammende, bedøvende eller blændende ved udladning af elektrisk strøm,

6) laservåben, der er særligt beregnet til som eneste eller som en af flere våbenvirkninger at forårsage permanent blindhed på ubeskyttede øjne.

At din kniv angiveligt er beregnet til at skære renkød med, berettiger ikke dig til at eje, besidde og anvende kniven - hverken med mindre det sker under udøvelsen af et anerkendelsesmæssigt formål - altså enten jagt eller fiskeri.
Problemet er bare klingens længde. Overstiger klingelængden 12 cm, så skal du indhente blankvåbentillaldelse, hvor formålet med kniven skal oplyses. Hvis jeg f.eks. anfører, at min sabel skal anvendes til pålægsskæring, så får jeg ikke tilladelsen.
Du bryder loven ved at have kniven hængende - så længe du ikke har blankvåbentilladelse, og det kan koste dig 7 dage i brummen, hvis du bliver snuppet med kniven på et sted, hvor du ikke kan retfærdiggøre formålet med at slæbe rundt på monstret.
Du må hellere en tur på politistationen - i det mindste for at få at vide, hvordan du skal forholde dig.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-06-09 01:46

Alt dette er blevet skrevet før HR.Våbensagkyndig!!!

Husk lige at loven lige er blevet skærpet. Nu må selv en foldekniv, hvis blad kan låses ikke være i lommen på et par jægerbukser,hvis du på vej til/fra jagt skal tanke benzin...

Drik nu ikke for meget rødvin min ven og husk du skylder mig stadig penge, men jeg venter snart ryger der så mange renter på, så det kan betale en sagføre - så du bestemmer selv....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-06-09 09:20

Skylder jeg dig penge? Du må jo være gal - og nåh ja - det er jo en kendt sag.
Bortset fra det, så var dit svar mangelfuldt - og derfor anså jeg det for passende at rette misforståelsen. Vi andre er jo bekendt med, at du skal have alt ind med skeer - som da du gik i skole - Tude-Bent.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-06-09 10:40

Men E.B.Berthelsen, som du engang udstyrede med 12 "bøger" som han skulle forsøge at sælge, har lige mailet til mig. Han har bedt mig skrive følgende:
E.B.Berthelsen har talrige gange bedt om et kontonummer, hvortil han kan overføre 250,- kroner. Du - Ballehyler - vil ikke oplyse om kontonummeret. Det svarer til prisen for 5 "bøger" - og resten af de usælgelige pamfletter sender han naturligvis. Han vil ikke sende pengene uden at have kvittering for beløbet, idet du naturligvis vil nægte modtagelsen - for fortsat at have noget at brokke dig over. Du har forlangt at få det hele sendt anbefalet - men den går ikke - Granberg. I samme sekund Berthelsen modtager et kontonummer - vil pengene blive afsendt. Du er ikke til at stole på - og derfor kravet fra Berthelsen.
Er du blevet så paranoid, at du ikke vil oplyse om et kontonummer? Det er såmænd ikke spor farligt.

Men du kan godt droppe hentydningen om at jeg skulle være den meget omtalte Berthelsen. Han har overvejet at koble sig ind på Kandu, men han gider ikke, fordi det vil være det rene spild af tid at debattere med dig. Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-06-09 16:17

Hvor er det morsom, at I to bruger nøjagtig det samme ord valg. Har nøjagtig samme måde, at stave på og skriver det samme pladder.

Pluds bliver stjerne gale, hvergang jeg nævner at D.L.S. `s våbensagkyndig også er en simpel tyve knægt, som tidligere har skrevet, at han ikke ville sende anbefalet fordi han ikke stolede på det danske postvæsen...

Det er sku ikke mit problem i denne sammenhæng og 250 kr. det kan du godt glemme.....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 02-06-09 16:56

Til bb1

I dit "svar" til Tonganeseren 02-06-09 kl. 16:17, morer du dig over brugere som bruger samme ordvalg, stavemåde m.m. Det er pudsigt at det netop skal komme fra dig, som om nogen har brugt forskellige navne gennem flere år i diverse fora. Du har dermed også optrådt anonymt! Ét af dine kendetegn er, at hvis du bliver rigtig hidsig så eksploderer antallet af stavefejl og tegnsætninger, så dine tekster bliver aldeles uforståelige, så lad være med at klandre andre. Vi kan alle lave en TYRKFEJL, men hos dig er det storslemt

Undskyld til BjørnJ for at bryde ind i din tråd, men det var for fristende !

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-06-09 18:31

Provsten1

Endnu et af de indlæg, som bygger på en LØGN !! Jeg har aldrig brugt andre navne eller mærker end bb1. Hverken her eller andre steder. Man har altid kunnet gå ind i profilen og finde både mit navn, adresse og enda min hjemmeside: www.bb-jagt.dk

Derimod har jeg både her og i alle andre fora, hvor jeg har deltaget kæmpet for, at deltagerne skulle udfylde deres profil, så man netop kunne se om de loggede ind flere gange, for på den måde, at argumentere for egne synspunkter.

Det er også grunden til at personer,som dig har kunnet angribe mig personligt. Jeg har nemlig altid været synlig.... Altid fægtet med åben pande...

Det har du ikke og jeg er ganske sikker på, at netop du også her på KanDu har logget dig ind under forskellige navne..

Desværre er det sådan, at Kandu`s amin intet vil gøre for, at stoppe denne trafik og det er grunden til at personer,som dig kan få lov til at ødelægge enhver god debat...

Hvilket også lykkedes for dig denne gang... Nu vil jeg tage på bukke jagt i stedet for at bruge tid på
personer,der opføre sig,som dig.

Tag dog og beskæftige dig med noget fornuftigt istedet for at sprede løgne omkring andre mennesker...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-06-09 18:51

Ballehyleren skrev:
Det er også grunden til at personer,som dig har kunnet angribe mig personligt. Jeg har nemlig altid været synlig.... Altid fægtet med åben pande...

Det er edermageme den største løgn. På Netnatur fandt man ud af, at du optrådte under flere pseudonymer, og at det var derfor du blev hældt ud som snavset opvaskevand.

Endelig er det fint at du fægter med "åben pande", men havde der så bare været noget hjerne under pandebrasken. Du optræder som en løbsk vindmølle, med angreb på alt og alle, og jeg har efterhånden luret dig. Du er jo rendyrket paranoid.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-06-09 18:55

Paranoia (simpel paranoid psykose) er en sjælden, kronisk lidelse, der er karakteriseret ved forekomsten af vrangforestillinger uden tegn på anden psykopatologi. Modsat skizofrene bizarre vrangforestillinger er de paranoiske vrangforestillinger kendetegnet ved i højere grad at være postulater om vores fælles omverden, og meget tyder på, at paranoia udgør en særskilt sygdomsenhed. I oversigtsartiklen gennemgås den eksisterende viden om paranoiaens epidemiologi, patogenese, diagnose, klinik og behandling. Det konstateres, at såvel yderligere forskning som større diagnostisk og behandlingsmæssig opmærksomhed må reserveres til de nonskizofrene, nonaffektive, nonorganiske paranoide sindslidelser.

Med hensyn til min og andres skriftlige formuleringer, så kunne det jo hænge således sammen, at vi tilhører skaren af normalt begavede.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 02-06-09 22:05

Til bb1

Tonganeseren har så udmærket skrevet svar, som jeg fuldt ud kan tilslutte mig.

Til din behagelige orientering kan jeg oplyse dig om, at jeg ikke har eller agter at oprette andre navne - dét ene jeg har, har jo udmærket været med til at afsløre dit sande jeg.
Jeg har tidligere fortalt dig, hvorfor jeg optræder anonymt og den beslutning viser sig at have været den rigtige.
Til slut vil jeg gerne rose dig for stavningen m.m. i din kommentar kl. 18:31, så du kan jo godt når du skal - eller har du igen fået hjælp af en vis webmaster ?

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-06-09 22:53

Hvor er I gode Påstår at jeg er hældt ud fra netnatur????
Det er Jer der har bevisbyden ikke mig. Så bevis Jeres påstand. Ligesom den at jeg var hjemme den 1. juni kl. 5/30.....

Jeg fik heller ikke den buk jeg ville have her til aften, men jeg skal nok få ham, det var tæt på.

Svar mig også lige på en ting. Hvorfor har I det så svært med, at være ærlige??
Jeg kunne godt komme med et bud: Jeres argumenter er for svage og for dumme, derfor er I nød til at digte, men jeg debaterer ikke med løgnere.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-06-09 23:50

Hør nu her - dit skvadderhovede.
Har du aldrig tænkt på, at denne hjemmeside også læses af folk, som også har været "kunder" på NetNatur og Jagtformidling???
Alle disse udmærkede mennesker ved du lyver - fordi de naturligvis husker de tidligere spetakler på hjemmesiderne - med dig som komisk aktør.
Når du endnu engang efterlyser beviser, så må du squ da kunne forestille dig hvad de mange hundrede "kunder" tænker om dig.
Det er derfor du overalt betragtes som en løgnagtig nar, som enten ikke har mere hukommelse i roen, eller blot er fuld af løgn. Der er frit valg på alle hylder, og hvis du kan finde ud af det - så er valget dit. Hvis jeg var dig, så smadrede jeg mine computere og fandt et kursus inde i Horsens eller Vejle med pedigrørfletning.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-06-09 23:51

Kære BjørnJ.

Midt i røgen håber jeg, at du fik svar på dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 03-06-09 10:58

Til Provsten1

Du behøver ikke at undskylde, det var nettop for prøve hvor lang tid der ville gå før indlægene ville komme til at handle om noget helt andet end spørgsmålet.

Og det gik jo hurtigt

Nu må jeg pløjer mig igennem de mange indlæg og se om der er nogen der hanler om sspørgsmålet.

Bjørn

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-06-09 11:26

He, he - den var til at gennemskue, især da du spurgte om jeg havde en mening. Stil et spørgsmål om Indre Missions betydning for kulturlivet i Løsning og omegn, og Bb1 vil omgående bringe Dansk Land-og Strandjagt ind i billedet. Ja, du kunne også forhøre dig om De Danske husmoderorganisationers udvikling gennem tiderne - og resultatet vuille blive det samme.

Se nu at få blankvåventillaldelse til din kniv. Den er ikke videre anvendelig til jagtbrug, idet den er for klodset at arbejde med. Her er den helt rigtig klingelængde makls. 7 cm. Men nu er der tale om en slags køkkenkniv, som garanteret vil pynte i ethvert køkken. Men lur mig, om konen tillalder den slags.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-06-09 11:48

Også undertegnede har undret mig over Bb1`s egenskaber udi skriftlige øvelser på diverse hjemmesider.

Da vi, for mere end 4 år siden, brokkede os over hans skriblerier, fortalte han, at det skyldtes hans lange periode i udlandet - selv om han hævder at have været aktiv jæger i over 50 år. Men - OK - har man en underudviklet hjerne, så kan det muligvis være, at man glemmer hurtigt.

Men som der skrives andetsted, så veksler Bb1`s indlæg mere end betydeligt - endda inden for få timer, og det er ikke kun små stave- eller syntaksfejl - idet indlæggene veksler mellem pænt gennemsnitsdansk og det modsatte - altså uforståeligt makværk. Hvorbnår er det så Bent, eller hvornår er det konen fra Philipinerne, hendes datter eller hendes søn, som alle staver fremragende, selv om de er importeret fra de varme lande.
Webmaster hjælper ikke, fordi han selv staver som en brækket arm.

Hvorfor er der så stor forskel på Ballehylerens udgydelser??????

1. Drikker Bent som et svin og vælter rundt i garagen?
2. Har Bent ikke fået pudset sine briller?
3. Er Bent så skeløjet, at han ikke kan fokusere på tangenterne?
4. Er Bent ordblind?
5. Er Bent bare dum?
6. Få Bent medicin som gør ham vind og skæv?
7. Kan Bent ikke nå tastaturet fra sin rollator?
8. Har Bents vagtler skidt på tastaturene ude i Bents garage?

Nu tror jeg ikke, at m,an kan besvare gåden med kun 1 kryds. Bent er muligvis samspilsramt og derfor en kompliceret type. Men noget er der galt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-06-09 11:56

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-06-09 12:58

Pjat med dig - gamle fjols. Du sidder jo med en flaske sake i hånden og venter på vi skriver. Lad nu være med at tænde piben - vi skulle gerne have noget at grine af de kommende år.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-06-09 14:42

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-06-09 15:03

Ja, sådan ser du ud - pas nu på med sprutten.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-06-09 15:05

Det er Jer der har bevisbyden ikke mig. Så bevis Jeres påstand. Ligesom den at jeg var hjemme den 1. juni kl. 5/30.....

Knudsen nu er det ikke de andre der har påstået du ikke var på bukkejagt det var mig og helt ærligt mellem os to, det var du jo heller ikke, du lå hjemme på divanen og blev slikket bag øret af din lille støvlepudser
Jeg fik heller ikke den buk jeg ville have her til aften, men jeg skal nok få ham, det var tæt på.
Hvordan kan det blive tæt på, for du var da heller ikke på Løvenholt i aftes
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-06-09 15:09

Nøøøøøøj, nu brænder lokummet for Ballehyleren. Det er helt fint, at han bliver derhjemme på divaneseren. Så laver han ikke ulykker.

Så, kære Ballehyler, du må nøjes med at trimme støvlepudseren og passe dine vagtler.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-06-09 16:11

Der er kun noget der brænder for sandhedsvidnet for han er fuld af løgn. <Heldigvis var jeg ikke allene hverken den først juni kl.5:30 eller i aftes..

Så jeg kan bevise hvad jeg skriver. Det kan klovnen ikke......

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-06-09 17:10

Så så Knudsen, der er noget der ikke stemmer, lad os f.eks tage din påståede bukkejagt igår.
Oppe i Silkeborg går solen ned 2158 du var hjemme og sendte dit sidste indlæg kl.2253.
I dag er det så smart at med en GPS kan man beregne hurtigste rute og den er 44 km og det tager ca 45 min. ALTSÅ 45 min + 2158 giver en tid der siger kl 2243
Du har så haft 10 min til at komme tilbage til bilen, stoppet pibe, lettet blæren, luftet hund og sagt farvel til din "gode ven", samtidig har du, når du var landet i Ølsted, få hunden i hundegård og ind for at tænde for PC og skrive et indlæg, det hænger ikke sammen medmindre du har kørt som død og helvede, eller har kørt tidligere hjem, hvis det er tilfældet, så ved en enhver erfaren bukkejæger at den gamle buk altid kommer lige inden lukketid
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-06-09 00:00

Igen Hvem siger jeg var i Silkeborg???

Altså igen igen digter du.
Altså igen påstår du noget du ikke ved det mindste om...

Men jeg skal gøre det nemt for dig. For fremtiden kommentere jeg ikke så fjollede påstande, som hvor jeg var på et givent tidspunkt, for det ved jeg dog bedst selv. Her til aften var jeg sammen med 24 andre og så kan du jo gætte hvor og til hvad......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-06-09 00:57

Hej Sandhedsvidnet.

Nu er det godt nok en gammel smadrekasse Ballehyleren kører i, men med det afhængighedsforhold han har til internettets hjemmesider, så er han parat til at køre som død og Helvede for at nå hjem, mens han stadig kan se ud af øjnene. Det er jo hele hans livsindhold.

I aften var Ballehyleren til møde med ridderne omkring det runde bord.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-06-09 05:56

Igen Hvem siger jeg var i Silkeborg???
Knudsen det har du selv indrømmet for jeg har skrevet
Citat
Hvordan kan det blive tæt på, for du var da heller ikke på Løvenholt i aftes

Herefter svarer du
Heldigvis var jeg ikke allene hverken den først juni kl.5:30 eller i aftes..
Så jeg kan bevise hvad jeg skriver. Det kan klovnen ikke......

Du har da ikke benægtet du ikke var på Løvenholt, når man læser ovenstående, men nu hvor jeg har bevist DU lyver, vedrørende de tidspunkter jeg har opgivet, har du lige pludselig været et helt andet sted, jo, jo,
Og det møde du var til igår var ikke her.
http://www.danske-hubertusriddere.dk/index.htm
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-06-09 08:04

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 04-06-09 15:00

Tak for svaret TheRealDeal.

Så lukker jeg tråden. tak for linket til loven.
Tonganeseren kom også på banen, med et sagligt svar!!
Nu bliver bb1 nok sur.
Der er nogle stykker i denne katogori der hurtigt laver diskussionen om til at dreje sig om noget helt andet en spørgsmålet.
I begyndelsen var det meget sjovt, men i længden trætter det.
Jeg agter at blive ved med at være lovbryder. Det er en åndsvag lov. ( det kan man godt tillade sig af sige i dette forum.)

Bjørn

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-06-09 16:42

Bjørn hvorfor skulle jeg blive sur? Den 31-05 svare jeg dig pænt og høfligt, det svare du ikke på, men spørger efter Tonganeserens mening, hvorfor mon?????

Førts her efter går din tråd i stykker og helt ærligt. Det kan da næppe være min skyld.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 04-06-09 21:17

"men spørger efter Tonganeserens mening, hvorfor mon????? "

Fordi jeg havde et dobbelt formål med at spørge i kategorien Jagt.
Dels at få svar på mit spørgsmål, og det fik jeg af TheRealDeal, og så at se hvor hurtigt tråden ville blive domineret af de jæger der hader hinanden.
Det er måske ikke særligt pænt at pudse jer på hinanden, men Tonganseren kom da med ef meget sagligt svar.

Jeg kan lide at drille

Bjørn

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-06-09 22:23

Fint nok Bjørn men så sætter du dig jo i samme båd, som dem og det giver dig da ingen ret til, at stille spørgsmålet: Nu bliver bb1 nok sur - hvorfor kunne det ikke lige så godt være Tonganeseren?

Er det mon fordi i allerede var i samme båd inden du stillede dit spørgsmål??????
Jeg kan også lide at drille og i sær hylerne fra D.L.S. for de er så nemme at Buste.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 05-06-09 06:30

Kære Bjørnj

Tak for dine point og ikke POING så lærte du også det Bent Knudsen.
Nu kom du så ind under kategorien som en af dem der er medlem af DLS, trods en del af os ikke er medlem af DLS, men det er man åbenbart i Bent Knudsens verden når man er imod ham den lille sølle stakkel.

The Real Deal

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-06-09 12:19

Boling, boing, poing, poing - he he.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 05-06-09 12:24

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-06-09 23:11

Der er nok ikke andre end Jer selv, der gider skrive indlæg længere. Så har jeg da opnået noget af det jeg gerne ville - kan i hygge Jer....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-06-09 00:17

Jepper, gamle fjog. Du har opnået, endnu engang, at gøre dig selv til grin. Tillykke.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-06-09 01:00

Skal du ikke EBB? Du bliver jo alligevel i dette spil. For falsk vare betegnelse kommer man ikke langt med på de bonede gulve...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-06-09 10:26

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 06-06-09 12:14

Til bb1
"Fint nok Bjørn men så sætter du dig jo i samme båd, som dem og det giver dig da ingen ret til, at stille spørgsmålet: Nu bliver bb1 nok sur - hvorfor kunne det ikke lige så godt være Tonganeseren? 2
SAkriver du!
Nu bliver bb1 nok sur, er ikke et spørgsmål, men en formodning der bygger på at jeg igennem længere tid har fulgt hvad I skriver til hinanden.
Uanset spørgsmålet, begynder I at skændes om noget helt andet.
Tonganeseren kom da med med et sagligt svar på spørsmålet, så hvorfår skulle han blibe sur.
Det skulle da være over ikke at få point, men så vigtige er point da ikke at man bliver sur fordi en anden får dem.
Jeg gav point til den der først kom med en sagligt svar.

Bjørn

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-06-09 13:09

Poingene (øh: Pointene) er jeg aldeles ligeglad med. Værdien ligger udelukkenden i at drille Ballehyleren.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-06-09 16:32

Hvilket du uden held har prøvet i årevis

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-06-09 16:43

Arhhhhh - jeg synes nu det går aldeles fremragende. Og så er det såre let.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-06-09 18:13

Ja tro kan flytte bjerge