/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Større indbakke til nokia 3310
Fra : Kaku
Vist : 407 gange
17 point
Dato : 08-04-03 19:46

Jeg har en nokia 3310 som kun kan have 15 beskeder i indbakke og udbakke tilsammen... men en af mine venner siger at der findes en kode så man kan have flere beskeder er det rigtigt og hvad er den??

Kommentar
Fra : buko

Dato : 08-04-03 20:27

hej. det kan man ikk. det kommer and på dit sim kort hvor mange beskeder du kan ha.en a min venner kan 32beskeder på sit sim kort.

Kommentar
Fra : Kaku

Dato : 08-04-03 20:36

Jamen kan man ikke gøre noget ved sit kort sådan så man kan?? ps jeg har cbb mobil,,

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 08-04-03 20:52

nej... dit abb /sim kort bestemmer, og du kan ikke ændre på det... køb en nyere mobil hvor du kan lagre på telefonen....

Accepteret svar
Fra : blomsten4959

Modtaget 17 point
Dato : 26-04-03 23:33

du kan få et nyt sim kort. hvor der kan være flere beskeder på.. jeg har et såkaldt 32k kort... du kan prøve at ringe til dit mobilselskab og hører om du kan få sådan et kort... det kostede mig 100 kroner... og der kan være dobbelt så mange beskeder og numre på sådan et 32k kort....

Godkendelse af svar
Fra : Kaku

Dato : 01-05-03 09:58

Tak for svaret blomsten4959.