/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton ?
Fra : swarn
Vist : 661 gange
300 point
Dato : 31-05-09 13:57

Jeg har lige et par spørgsmål om Norton

1. Hvad er forskellen på disse to: Norton 360 Version 3.0/Norton 360 Version 3.0 Premier Edition
(ud over prisen)

Prøv at se her: http://www.symantecstore.com/dr/cs/ec_MAIN.Entry10?SP=10024&PN=28&V1=31048389&xid=49467&CUR=208&DSP=&PGRP=0&ABCODE=&CACHE_ID=0

2. Sløver Norton ens maskine, som man har hørt om den gør ?

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 31-05-09 14:23

Det 1. kan jeg ikke sige noget om.

Har for et par år siden haft Norton Internet Security 2007 på, fordi den fulgte med på den bærbare som tilbud.

Var godt tilfreds.

Kunne ikke mærke den sløvede.

Men skriftede alligevel over til den gratis avast! Home,
fordi prøvetiden udløb.

Og så har jeg også prøvet Norton Internet Security 2009 - for sjov.

På en anden PC

Den var også OK.

Kunne ikke mærke nogen sløvhed.

Men ville alligevel gerne spare de penge.

Så det var kun en prøve.

og
avast! Home er jo ganske fin !!!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-05-09 15:24

Og Avast er ikke så godt som et købeprogram.

Prøv at kig på Eset Smart Security
http://www.pcworld.dk/art/10556?page=5

Forskellen på Norton 360 og 360 Premium er ekstra onlineplads til backup.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-05-09 16:37

Du skal også lige vide at Norton ikke vinder i test, og at Norton ikke bare kan slettes på en maskine. Programmet lægger mange filer i registreringsdatabasen og de skal slettes manuelt bagefter.

God Pinse

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 31-05-09 16:51

Til granner01

Jeg tror du skal læse lidt mer på nogle fora om norton, for der er både for og imod.

Du kan starte her:http://www.google.com/search?q=norton+fora&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7ADBR_da

Og hvis du vil af med Norton kan du bruge dette program: Norton Removal Tool så det er nok ikke så slemt som du tror.

Men det var heller ikke det mit spørgsmål gik på

Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-05-09 22:12

Jamen så må du have god fornøjelse med at fjerne norton den dag du finder ud af at andre programmer er bedre.

God pinse til dig.

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 01-06-09 01:23

Norton er en elefant ( bigware) på din pc

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 01-06-09 01:25
Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 01-06-09 09:28

Jeg er glad for avast! Home, men mange sagde:
når du skifter fra Norton til avast, så får du en meget hurtigere PC.

Ja, det kunne jeg ærlig talt ikke mærke personligt.

Men jeg tvivler da ikke på, at det er rigtigt for nogens vedkommende.

JR

Kommentar
Fra : KasperWood

Dato : 04-06-09 00:00

Man kan ikke komme udenom, at der er en risiko for, at Norton tager en hel del af systemhastigheden - især på ældre computere.

Annuller spørgsmålet
Fra : swarn

Dato : 21-06-09 10:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg syntes JørnRudolph skulle ha mine point men han er jo Blacklistet af kandu.dk så det er spild af point