/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sort skærm
Fra : Avant85
Vist : 488 gange
200 point
Dato : 30-05-09 14:33

Jeg kan normalt kun se Dr1 og Tv2

Nu har jeg det meste af maj måned haft sort skærm, når jeg slår over på Tv2. Jeg har forstået, at der er/har været antenne-arbejde igang, men jeg kan ikke forstå, at det skal tage så lang tid.

Er der en metode, hvor jeg selv kan prøve min antenne af, for at se om det er den der svigter ?

Eler har Tv2 allerede lukket for det analoge signal her i Himmerland

Jeg ved godt det er en sværd opgave, idet der kan være 1000 vis af detaljer, der kan spille ind, men jeg ved ellers ikke, hvor jeg skal spørge. Ja ja jeg kunne selvfølgelig bare ringe til en Tv / antenne -ekspert. Men jeg tillader mig lige det her først. Det kan jo måske bero på en bagatel.

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-09 15:32

Citat
men jeg kan ikke forstå, at det skal tage så lang tid.

Det har varet det meste af maj og skulle være afsluttet 28-5

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-09 15:33

Citat
Eler har Tv2 allerede lukket for det analoge signal

Nej...

Det sker først 31-10

Kommentar
Fra : granner01