/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
http://www.pixmania.com
Fra : WoflerPro
Vist : 877 gange
100 point
Dato : 30-05-09 14:05

Hej alle sammen.

Jeg vil ige høre om der er nogen der har erfaring med at handle hos pixmania.
http://www.pixmania.com

Mvh
Brian.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-09 14:08

Hold dig langt væk fra dem

Der har været så meget dårlig omtale af det firma, både i tv og på nettet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-09 14:09
Accepteret svar
Fra : mimimig

Modtaget 110 point
Dato : 30-05-09 14:20

Njaah, det er måske ikke helt rigtigt at du skal holde dig langt væk fra dem.
Det er da rigtigt at nogle kværulanter har haft held med at komme i fjernsynet og man hører jo også lettest om negativ omtale af et firma.

Vi har i flere tilfælde købt hos pixmania og har intet at beklage os over. Perfekt behandling og korte forsendelses tider og deres priser er også i den lave ende.
Men der er en ting du skal være opmærksom på. Det er ikke et dansk firma, det betyder at der i mange tilfælde ikke er en dansk brugsanvisning med produktet og at f.eks. en GPS der burde kunne tale dansk måske ikke i alle tilfælde kan det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-09 14:26

Jeg ville ikke satse på at hande hos dem (fransk firma), når der findes andre pålidelige netforretninger

Mange der har handlet der, har manglet en eller anden dims, og venter i månedvis - hvis den da overhovedet kommer -

Det er ikke kun danskere der har klaget

http://www.skywebsearch.com/?said=&do=search&q=klager+over+pixmania&cx=002904446094441487865%3Ate-nlsbrcdy&cof=FORID%3A9&ie=UTF-8&empty=0&meta=#1006

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 30-05-09 14:39

Min erfaring minder mest om svaret fra mimimig
at de ting man bestiller fremkommer ret hurtigt
(aldrig så hurtigt som hjemmesiden lover)
og i langt de fleste tilfælde er varen ok
men har der været en smutter og du skal have penge retur
så forbered dig på 3 måneders ventetid

Mvh - SEM

Med venlige hilsener fra
JAPANSKEDANMARK.DK

Tomiko & Svend-Erik Mortensgaard
Internet: www.japanskeDanmark.dk
samt www.japanskemoebler.dk
og www.japanskte.dk
www.washlet.dk
Mail: kontoret@japanskedanmark.dk

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 30-05-09 15:18

Jeg har handlet med Pixmania et par gange - sidst et digitalt kamera, som gik i stykker.
Kameraet skulle sendes anbefalet til Malmø !!!??? Derefter blev det sendt til Frankrig efter 14 dage.
Jeg fik kameraet tilbage efter 3½ måneds ventetid og først efter, at jeg havde truet med at ville have pengene retur.
Jeg gjorde Pixmania opmærksom på, at jeg, i henhold til gældende dansk lov, har jeg krav på at få mine forsendelsesomkostninger refunderet, når kameraet sendes under reklamationsretten, men det ville de overhovedet ikke høre tale om.
Så jeg er færdig med Pixmania.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 30-05-09 22:35
Kommentar
Fra : WoflerPro

Dato : 11-06-09 23:47

Undskyld den lange ventetid på afslutning af denne tråd.
Men det skyldes at jeg har undersøgt dybere i alle påstandende om dårlige oplevelser hos Pixmania.
Langt overvejende flest af de eksempler jag har kunnet finde både på danske og udenlandske sider.
(Jeg har meste læst danske) har været meget gamle.
Det faktum sammen med min vurdering af at firmaet når ud til MANGE og derfor nok har temmelig mange leverancer hver dga og deraf flere reklamationer. Målt i antal men måske ikke i procent.
Og at det ikke var en voldsom dyr vare jeg overvejde at købe hos dem.
Gjorde at jeg valgte at løbe den risiko og aflagge min ordre hos Pixmania.
Jeg bestilte min vare d. 5/6 og har modtaget den med posten i dag.
Varen er fejlfri, pengene er lige blevet trukket på min konto i dag.
Og så har jeg sparet ca. 500,00 kr i forhold til hvis jeg skulle have købt den samme vare i en alm. butik i DK.
Så alt i alt er jeg nu ganke godt tilfreds.
Og hvis jeg en dag får brug for garantien skal jeg nok fortælle hvordan det går.
(det håber jeg naturligvis ikke at jeg får)

Jeg lader pointene gå til mimimig fordi det var det indlæg der fik mig til at undersøge sagen lidt dybere og dermed sparede en del.

Men tak for alle Jeres kommentar.

Godkendelse af svar
Fra : WoflerPro

Dato : 11-06-09 23:48

Tak for svaret mimimig.