/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Søg og Video trailer
Fra : McBobo
Vist : 635 gange
200 point
Dato : 29-05-09 11:45

Hej Kandu

Jeg er i gang med at lave en hobby hjemmeside og har brug for lidt hjælp angående søgefunktion og video trailer..
Jeg vil godt lave en hjemmeside der tager udgangspunkt i min videosamling..
Lidt hen af denne side http://dk.filmtrailer.com/

Jeg har ikke det store kendskab til kodning eller hvad det nu hedder når man laver en hjemmeside.

Det jeg søger hjælp til er:

Søgefunktion:
Hvis nu man tog udgangspunkt i søgefunktionen her på Kandu.... Hvordan laver man denne.. Kræver det en uddannelse eller kan det gøres i et let forståligt sprog. Step bye Step
Det skulle gerne ende med at hvis man søgte på min hjemmeside på f.eks filmen "Engle og Dæmoner" at indholdet kom frem. Cover, trailer, skuespiller m.m.

Video/Trailer:
Hernæst vil jeg godt lave en alfabetisk tralier oversigt. F.eks hvis man igen tog udgangspunkt i hjemmesiden http://dk.filmtrailer.com/
Når man ser hjemmesiden er flash playeren omdrejningspunket og alle de andre film står ude til højere. Nu er spørgsmålet om man skal lave en standardside som går igen med flash playeren som omdrejningspunkt. Hvis man ser på http://dk.filmtrailer.com/ er der 10 film at vælge imellem ude til højre. Skal man så lave 10 skabelogner/side med hver deres trailerfunktioner/links eller kan man gøre det lidt smarter.

Mvh McBobo

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 29-05-09 11:49

Øhhh... undskyld men spørgsmålet skulle nok have været under hjemmesider og ikke film

Annuller spørgsmålet
Fra : McBobo

Dato : 28-06-09 10:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål