/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Feriekort
Fra : Rebekka89
Vist : 5744 gange
30 point
Dato : 29-05-09 11:35

Jeg har et feriekort fra KMD Løn og Personale som jeg har fået underskrevet og sendt tilbage. Men, jeg kan ikke læse nogle steder på feriekortet om hvor jeg skal sende dem til... Nogle der ved hvor det skal sendes hen??

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-05-09 11:53

Hvis det er et normalt feriekort fra Feriekonto, bruger du den vedlagte kuvert (husk porto).

Hvis du har smidt kuverten væk, er adressen:

Feriekonto
Kongens Vænge 8
3400 Hillerød

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-05-09 11:54

Det plejer da at stå på den side, hvor der skal sættes frimærke på.

Kommentar
Fra : Rebekka89

Dato : 29-05-09 12:04

Tror ikke at det er fra Feriekonto. Har nemlig fået et andet feriekort derfra, og der var designet helt anderledes.
Det er feriepenge fra kommunen, skal jeg mon bare sende det til kommunen??

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-05-09 12:08

Det må fremgå af de papirer du har modtaget, evt. et telefon-nr. hvor du kan kontakte dem.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 29-05-09 12:22

Ring og spørg afsender

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 29-05-09 17:18

Så ville jeg sende det til kommunen som har udstedt det. De bruger nemlig ikke feriekonto, da de selv administrerer folks feriepenge.

Send det til kommunen.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 04-06-09 22:54

Du skal sende det til den arbejdsgiver som du har optjent feriepengene hos - KMD anvendes af både private og offentlige arbejdsgivere.

Mvh. ampere