/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Dagens Peter Theisen
Fra : 3773
Vist : 1111 gange
500 point
Dato : 29-05-09 11:15

Gad vide hvilket svar Peter Theisen gerne vil have fra Vagnr idag?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-05-09 11:16

- god Pinse...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-05-09 11:17

Jamen lige over til dig!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 29-05-09 11:18

, mit bud må være noget omkring SP opsparing og om det er retfærdigt at dem der har betalt mest ind også får mest udbetalt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-05-09 11:20

LOOOL ikke utænkeligt. Til gengæld er det nok helt retfærdigt at dem med lidt højere løn simpelthen fik "konfiskeret" det de indbetalte over et vist beløb. Det er jo de "rige" og dem må man gerne "stjæle" fra!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 29-05-09 11:22

Ja sikke noget svineri

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-05-09 11:31

Var lidt rystet da jeg opdagede det. Altså at man havde hævet mere end der var sat ind! Det havde man vist ikke rigtig reklameret med. Ergo blev dette "geniale" tiltag OGSÅ udsat for lidt bruttobeskatning.

Tyveknægte!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 29-05-09 12:45

Citat
Det er jo de "rige" og dem må man gerne "stjæle" fra!

Har onkel klog så ikke haft noget de kunne stjæle, Så de har taget ham i stedet for,
efter hvad jeg kan se så er Onkel Klog ikke iblandt os mere eller har i set ham

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 29-05-09 13:00

Tror i så ikke Onkel Dum han skal passe på for han har heller ikke nogen super Point de kan tage,

For Onkel Klog og Onkel Dum de var tilmeldt Kandu samme dag d, 09-05-2009

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-05-09 14:49

Det går da rigtigt godt her hva'

Kommentar
Fra : onkelDum

Dato : 29-05-09 15:06

Citat
For Onkel Klog og Onkel Dum de var tilmeldt Kandu samme dag d, 09-05-2009

onkelklog er desværre ikke mig.

(Jeg er for dum)

han har hugget mit navn og billede og ændret det lidt ...

den kloge fyr !

Kommentar
Fra : onkelDum

Dato : 29-05-09 15:12

Citat
Gad vide hvilket svar Peter Theisen gerne vil have fra Vagnr idag?

Øhhh - Til dit spørgsmål:

Ja, det tænker jeg også på, for det er altid nogle velformulerede spørgsmål og nogle, ligeså velformulerede svar.

Man skulle næsten tro de var i familie.
Men det kan jo være en tilfældighed.

Selv kunne jeg aldrig skrive så fornemt.

Ak.

onkelDum

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 29-05-09 16:15

Citat
Man skulle næsten tro de var i familie.
Men det kan jo være en tilfældighed.

Næ-næ næææ,ee Onkel Dum det var bare en kæmpe stor hjælp du kom i tanke om det

og så endda pænt formuleret, er du klar over hvor stor gavn du gør ved ati

Onkel Dum er du klar over at det her er måske med til at opklare en anden stor sag

som køre her på kanalen bla. om Dobbeltprofiler, så bliv du kun ved med at

men onkel dum lov mig når du er oppe ved over fladen og trække luft, så skriv lige hvor du er

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 29-05-09 16:52

Citat
Gad vide hvilket svar Peter Theisen gerne vil have fra Vagnr idag?

XXXX
Har du slet ikke hørt noget eller set disse to Profiler,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-09 09:02

Ang. PS : ..hvor der kun betales skat af de første 15.000 kr udbetalt (Gennemsnitlig omkring 13.500 kr. pr. PS modtager på landsplan.)

Jo mindre man tjente, jo større bidrag pr. tjent krone til 'fællesskabet'.

Jo mere man tjente jo mindre birag pr. tjent krone til 'fællesskabet'.

Tjaeh... alt er som det plejer:

De bedst bemidlede yder procentvis mindst til 'fællesskabet' pr. tjent krone.

Altså: Intet nyt under solen ....associale røvhuller ..og nyttige idioter

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-09 09:05

..og så lidt ufint at oprette en tråd om en BLACKLISTET bruger:
Citat
16 PeterTheisen

..syn's du ikke 3773 ?

CENCUR og bagvaskelse af værste skuffe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-09 09:10

..og så til dem som mente at; dét at udføre alm. arbejde 37½ time om ugen ..uden ferie, pensionindbetaling, forsikring og andre normale lønmodtagerrettigheder, ...for sin kontanthjælp, IKKE var rigtigt arbejde:

Sjovt; at man så får PS udbetalt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-09 11:24

RETTELSE:

Citat
..kun betales skat af de første 15.000 kr udbetalt

..sat efter 'normal' trækprocent.

Af det resterende beløb betales (..så vidt jeg har forstået?) 50% ...altså under den procentsats, hvorefter man normalt evt. betaler mellem-/topskat.

Alt i alt en samlet skattebesparelse ....for de velstillede og bedst formuende.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-09 11:25

Hvorfor vedbliver jeg, at skrive: PS ...når jeg nu faktisk mener SP ???

</FJOLS>

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 500 point
Dato : 31-05-09 14:20

Citat
De bedst bemidlede yder procentvis mindst til 'fællesskabet' pr. tjent krone.

Altså: Intet nyt under solen ....associale røvhuller ..og nyttige idioter
tja det er da en måde at fordreje sandheden på, virkligheden er nok at der altid findes en række nasserøve (bare for at holde tonen) som hader når de ikke kan få alt foræret

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-09 16:57

Netop, og fejlagtigt er Molokyle ikke blevet blacklistet fra starten. Det er der så rettet op på nu.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-09 18:48

For de selvretfærdige tumper der ikke skulle have fattet meningen, er dette spørgsmål på ingen måde rettet til Peter Theisen. Og slet ikke til selvretfærdige radikale skvadderhoveder (eller deres dobbeltprofiler). Egentlig omhandler det på ingen måde Peter Theisen, andet end det kunne være interessant at gisne på hvor han nu gerne vil have ret? Og hvem han nu blacklister? Om han giver Vagnr accept er der alligevel ingen der gider vædde på. Det er givet på forhånd.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 31-05-09 19:04

Netop pve. Nogen idioter bliver aldrig klogere. Socialisme gælder så længe vi intet ejer. Skal vi dele det vi har, er det noget andet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-09 19:10

....og bemeldte nasserøve får grusomme hæmorider, når de ikke kan deltage i fællesskabet når der skal udbetales. At de så har levet på andres penge i tre årtier og ikke deltaget med en skid, er mindre betydende.

Jeg vil nyde at bruge mine penge (dem af dem jeg får). Desværre blev nogle eksproprieret. Andre blev sat til af dødssyge afdankede politikere, der skulle have en retrætepost (OG bonus for at pisse mine penge væk). Nu og her skal jeg betale lidt skat, hvad jeg gør med glæde. Og det der så kommer, er MINE penge. Tjent ved ærligt arbejde!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-09 19:37

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=89589 iøvrigt burde man hive dobbeltpprofiler der tidligere er blevet blacklistet af kandu, hen hvor peberet gror. Det ligger vist mange på sinde!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 31-05-09 21:40

Citat
http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=89589 iøvrigt burde man hive dobbeltpprofiler der tidligere er blevet blacklistet af kandu, hen hvor peberet gror. Det ligger vist mange på sinde!

Tak for en god debat og god pinse