/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mail
Fra : Fynboerne
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 29-05-09 06:54

Jeg er meget glad for den hjælp jeg får her på kandu, men nu får jeg ingen mail, når der kommer svar på mine spørgsmål. Hvad kan der være galt?
Det er min rigtige mail, der står på min profil, så det er ikke der, der er en fejl.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-05-09 07:15

Gå ind i "vis din profil" i venstre menu - klik derefter på fanebladet "abonnementer" - tjek om der er sat flueben i de kategorier, du er interesseret i - der er en forklaring foroven.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 29-05-09 07:26

Under: 'Vis din profil' -> [Rediger profil] ..finder du et stykke nede på siden, et punkt der hedder:

Citat
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

[ ] Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Sæt fluebenet ...OG tryk på [SEND]

Voila...

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 29-05-09 08:18

Tak for svaret molokyle.
Det hele var som det skulle være, så ved ikke hvad der har været galt.
Har fået 2 mail denne gang, så det virker igen.