/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Luciano Pavarotti sang
Fra : michaelmoeslund
Vist : 630 gange
100 point
Dato : 28-05-09 22:20

Hej

For et stykke tid siden, hørte jeg på P2 en sang med Pavarotti, som jeg mener hedder noget med hans fødeby "Modena" den er sådan meget "catchy" melodiøs, ved ikke ellers hvordan det forklares

Nogle der kan hjælpe med en tittel?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-05-09 22:22
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-05-09 22:22
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-05-09 22:23

Hvis du ønsker at downloade melodien, kan du bruge dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 29-05-09 21:53

hmhm..

Kender godt de meste populære numre med ham, hørte bare sangen en eftermiddag og har ikke kunne finde den sidden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-05-09 22:00

Jeg kan desværre ikke hjælpe

Det er bare så irriterende ikke at kunne finde nummeret, når først man gerne vil ha det, den kender jeg godt

Du kan se hans udgivelser her

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=search

Men måske det ville være nemmere at skrive til p2 og spørge, ærgeligt at du ikke kan dato og klokkeslet, for de har vel en playliste ligesom p3 (jeg har ikke tjekket det)

Pøj pøj med jagten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-05-09 22:07
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-05-09 22:10
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-05-09 22:19

Jeg kender ikke ret meget til opera, men mon det kan være giacomo puccini og ikke Pavarotti

Den 3.5 kl. 8.51 var der en sang der hedder Manon Lescaut (nu er jeg nok helt til grin, men som sagt jeg har ikke meget forstand på den slags)

Kikker lige videre, og ser om jeg kan finde noget med Pavarotti

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-06-09 19:31

Du er da alt andet end til grin!

Du har da rigtig lagt dig i selen for at løse en andens problem-tak!

Men har ikke rigtig nærmet mig sangen, - måske der er for få oplysninger...

Ruger lige lidt over det inden jeg lukker spørgsmålet