/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
CC CLEANER
Fra : dhmoelsted
Vist : 1142 gange
500 point
Dato : 28-05-09 09:08

Jeg bruger denne cleaner af og til , men den er begyndt at nappe mine lookins ... selvom jeg har fjernet fluebenet i cookies.
det skal nævnes problemet er først opstået efter jeg har lagt IE 8 på ...
der er iøvrigt kommet en ny version :2.19.901

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-09 09:12

Hmmm! Er det så ikke fordi du har flueben i "Slet browserdata ved afslutning" i din IE internetindstillinger?
Funktioner -> Internetindstillinger

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-05-09 09:16

Der var en fejl i den mht IE8. Jeg oplever ikke fejlen mere, så den må være blevet rettet nu. Prøv den nye version

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-05-09 09:41

IE8 og CC arbejder fint sammen her.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 28-05-09 09:52

hmm
ingen flueben i slet data ved afslutning ...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-05-09 09:54

Prøv at gå i fanen Sikkerhed, og fjern fluebenet ved InPrivate-filtrering.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 28-05-09 10:39

der er ikke et sådan, ved tryk på sikkerhed.... mener du ikke avanceret ?? nok for avanceret for mig

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-05-09 11:19

Have samme proplem

Se løsningen her
http://kandu.dk/Spg135281.aspx

MVH
Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-05-09 14:56

problemet er løst idag d. 28 maj 09 - afinstaller den gamle version og hent den nye her

http://filehippo.com/download_ccleaner/

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 28-05-09 16:09

har netop hentet og installet 2.20.920
ingen forandring æder fortsat mine lookins

sætter sku IE 6 på igen

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-05-09 16:14

Det gør den altså ikke her. Prøv det faneblad der hedder Sikkerhed oppe på toolbaren ved siden af Funktioner. Der finder du InPrivate. Fjern fluebenet.

IE6 er en meeeeget dårlig ide at bruge. Den er fuld af sikkerhedshuller.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-05-09 16:19

hmmm
så må det ligge i browserens indstillinger

funktioner - internetindstillinger - fanen indhold og herunder autofuldførelse, klik på indstillinger herunder og sæt hak i fbrugernavne og adgangskoder i formularer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-05-09 16:22

ps husk at genstarte

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-05-09 16:24

Åbn Ccleaner
Klik på indstillinger
Klik på cookies
Find de cookies som vedr dine logons og før den over i vinduet til højre
(Cookies som beholdes)

HUSK FØRST AT LOGGE PÅ DE STEDER SOM DU VIL HUSKE

Brian

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 28-05-09 17:11

Det gør den altså ikke her. Prøv det faneblad der hedder Sikkerhed oppe på toolbaren ved siden af Funktioner. Der finder du InPrivate. Fjern fluebenet.

desværre virker ikke

så må det ligge i browserens indstillinger

funktioner - internetindstillinger - fanen indhold og herunder autofuldførelse, klik på indstillinger herunder og sæt hak i fbrugernavne og adgangskoder i formularer
virker ikke desværre
i denne box ( autoudførelse ) er der flueben i brovserdata og favoritter er det ok??

hvis det er ok er der vel kun denne måde tilbage

Åbn Ccleaner
Klik på indstillinger
Klik på cookies
Find de cookies som vedr dine logons og før den over i vinduet til højre
(Cookies som beholdes)

HUSK FØRST AT LOGGE PÅ DE STEDER SOM DU VIL HUSKE

Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-05-09 17:39

Citat
i denne box ( autoudførelse ) er der flueben i brovserdata og favoritter er det ok??

favoritter er ok - browserdata kan du roligt fjerne fluen ved - men sæt flue i adgangskoder i formularer

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 28-05-09 18:53

favoritter er ok - browserdata kan du roligt fjerne fluen ved - men sæt flue i adgangskoder i formularer
er gjort
men en box blev aktiv hedder spørg mig inden adg. koder gemmes , skal der være flueben her ,??
tak til miritdk
det er så ok , men log ind er jo stadig ikke løst , mener du så osse jeg skal gøre det "manuelt " med cookies ?
mvh
hans

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 28-05-09 20:15

hvad mener du med du skal gøre noget manuelt med cookies ???
Som briani skriver så ja - det er da en mulighed der ikke er helt hen i vejret

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 28-05-09 20:45

Tak for svaret miritdk.
briani skulle måske ha lidt af dem gg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-09 12:02

velbekomme dig -