/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Blæk til Canon Pixma MP 970
Fra : Fattig
Vist : 1209 gange
100 point
Dato : 27-05-09 16:23

Jeg har købt en Pixma MP 970 printer med 7 farvepatroner. Men kan ikke i instruktionsvejledningen se hvilke printerpatroner der hører til.

Har været på hjemmesiden Billigmedien.de, hvor der skrives om originale og kompatible patroner, her er også noget med om de er med eller uden chip, hvad betyder det?

Den ene patron skulle være grå, Hvilket nr. har den?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-05-09 16:34

Prøv at kigge her.
Vi køber KUN patroner der opg det er tip top service.
www.printerrefill.dk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-05-09 16:55

Kan du ikke tage patronerne ud af printeren og se hvad den hedder, ellers står det i instruktionebogen til printeren.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-05-09 16:59
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-05-09 17:00

Du kan se de 7 patroner her hvor du har været inde http://www.billigmedien.de/index.php?page=inkfinder&show=list&model_id=1238

De 7 øverste er originale patroner svarende til dem du skal bruge og nedenunder kommer så de uoriginale/kompatible med eller uden chip.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-09 17:56

Den grå er ikke til købs endnu. Du er faktisk ikke den første der spørger efter dette idag

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-09 18:02

https://store.canon-europe.com/servlet/SecureControllerServlet?Action=DisplayCompatibleAscAndConsumablesPage&SiteID=canoncon&product=PIXMA MP970&Locale=da_DK

Her er alle typerne. Hammer dyre, men du kan se hvad de hedder.
Men er du nu sikker på du kan få en grå ??

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-09 18:04
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-09 18:06
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-09 18:09

Men herfra kan du klikke videre

http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MP970/index.asp?specs=1

Efter hvad jeg kan læse i specifikationerne er der ingen grå i mellem. Der er tilgengæld flere foto patroner i

[CITAT][ Sort blæktanks kapacitet Sort: 505 sider (PGI-5BK), 5075 sider* (CLI-8BK)
Sort: 2715 fotos* (PGI-5BK), 1470 fotos* (CLI-8BK)

Farveblæktanks kapacitet Cyan: 965 sider (CLI-8C), Magenta: 710 sider (CLI-8M), Gul: 685 sider (CLI-8Y), Fotocyan: 7485 sider (CLI-8PC), Fotomagenta: 7050 sider (CLI-8PM)¹
Cyan: 1000 fotos (CLI-8C), Magenta: 630 fotos (CLI-8M), Gul: 328 fotos (CLI-8Y), Fotocyan: 253 fotos (CLI-8PC), Fotomagenta: 156 fotos (CLI-8PM)²

/CITAT]

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-09 18:09

Jeg duer vist ikke til det her idag.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-05-09 18:13

Fijala der er ingen grå - kig på mit link der kan du se priser og numre på originalpatroner

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-09 18:17

bentjuul der er vel også det jeg siger, men har du fundet den.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-09 18:18

Men hvorfor står det så her på Canons hjemmeside at der er en grå. Mystisk Hmm.

Citat
Udskrivning af fotos og dokumenter
Topkvalitet og hurtig udskrivning leveres via kombinationen af en imponerende opløsning på 9600 x 2400 dpi* og meget små 1 pl blækdråber, der fremstiller glatte, ukornede farvebilleder og monokrome billeder. [B]Den ekstra grå blækbeholder[/B] sikrer uovertruffen kvalitet af monokrome fotoudskrifter. Print til kant i formatet 10 x 15 cm med professionel kvalitet tager kun 20 sekunder*.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-09 18:19

HVad ¤#*&%¤ går der galt med mine indlæg idag

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-05-09 18:33

Citat
bentjuul der er vel også det jeg siger, men har du fundet den.
der er ingen men til denne printer er der grå Canon Pixna MP980 og prisen kan ses her http://www.billigmedien.de/?page=inkfinder&show=list&model_id=1551

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-09 19:06

ja bentjuul, der kan man se. Nu har jeg siddet og stirret mig blind og kigget på links og søg igen også lå den jo lige foran næsen på en. Jeg er vist ved at blive gammel. Men ganske rigtigt så har jeg også fundet den til MP 980 men ikke til MP970

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 27-05-09 21:15

Takker foreløbigt for stor hjælp til mit spørgsmål, men hvad betyder det at patronerne er med og uden chip.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 27-05-09 22:01

Der eren chip i der styrer blækniveauet. Den fungerer ikke uden chip, men mankan flytte chippem over fra den gamle patron. Eneste ulempe er at man nu må undvære niveaumåleren. Den er nu ude af drift.

Jeg selv bruger uorginale med chip (Pixma MP800R)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-05-09 07:19
Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 28-05-09 17:10

Tak for svaret Fijala.

Fin forklaring på det med chip.

Kommentar
Fra : itsurfer