/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Dobbelt profil
Fra : Dahab
Vist : 706 gange
50 point
Dato : 27-05-09 16:06

Hvad filan sker der for folk der stiller sig selv spørgsmål og svarer selv, bare for at ligge i top 10 bruger under politik ?
Det er da noget underligt noget at gøre! Og så skal jeg udelukkes for at komme med kommentarer når jeg påpeger det.

http://www.kandu.dk/spg136297.aspx

Det er sgu ynkeligt vangr/PeterTheisen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-05-09 16:08

Hvor ved du fra det er en dobbeltprofil ???

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 16:09

Hmm ja... prøv at kigge på historiken hos spørgsmål stilleren og derefter hos svareren, det er ikke noget der tager lang tid, så finder du hurtigt ud af hvordan det hænger sammen.

Kommentar
Fra : onkelDum

Dato : 27-05-09 16:13

Hvad er en dobbeltprofil, og hvordan får man sådan en?

onkelDum

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 27-05-09 16:17

Dahab, jeg har aldrig udelukket nogen og har ikke en PeterTheisen-profil!

Jeg har, fordi der engang var et problem med at logge på, en profil der hedder vagnry, som jeg aldrig bruger.

Men fortæl mig engang, hvad i alverden skulle formålet være med at køre frem og tilbage med profiler for at score værdilæse points, jeg kunne forstå det hvis de var penge værd!

Og jeg har tidligere opfordret PT til ikke at lukke sine spørgsmål så hurtigt, fordi jeg -i hvert fald- syntes det er ærgerligt at lukke debatten for hurtigt, der er jo ikke noget "rigtigt" svar i politik, det er debatten og synspunkterne fra flere sider der er det sjove.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 16:20

Helt sikkert

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 27-05-09 16:21

Nemlig!

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 16:23

Bare du selv tror på det

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 16:29

Citat
Hvad filan sker der for folk der stiller sig selv spørgsmål og svarer selv, bare for at ligge i top 10 bruger

er tiden inde til at man skal have REGISTRERINGSATTEST på kandu bruger ???? på samme måde
som til gamle biler, for de skal jo også til syn hvert anden år. måske iden ikke var helt dum bøv.

Der er forfudt at have to biler der køre rundt med samme kopi nummerplade, men den taktik bruger man da ikke ved kandu ?????????????????

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 16:33

Nej den taktik bruges ikke, man kan have så mange profiler man vil.

Men at stille sig selv spørgsmål og selv svare bare for at kunne ligge øverst i en gruppe er da ynkeligt.

Man må da ikke håbe Kandu har givet præmie penge til vedkommende.... Så må der da være andre der føler sig snydt.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 27-05-09 16:46

Helt enig med vic2000, jeg deltager fx også i debatter på ingeniørens hjemmeside, der er man registreret med navn mv, og det giver nogle lidt mere moderate indlæg end man til tider ser på Kandu og andre steder, hvor debatterne kan blive ret personlige.

Men jeg savner stadig et bud på hvad grunden skulle være til at lege kispus med sig selv og andre for at få nogle nytteløse points?

Hvis jeg endelig skulle gøre det, ville jeg i det mindste være kvik nok til at oprette 20-30 profiler, som jeg ved at åbne kunne tjene 20 points på dagligt, og så variere hvem der stiller og points, det ville gøre det ret svært at gennemskue.

Men måske er det lieg præcis det jeg har gjort, PT er jo ikke den eneste jeg har fået points fra, uha, paranoiaen og konspirationsteorierne kan rigtig blomstre

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 16:48

He he, ja du snor dig... men du er busted !

Det tager lidt af seriøsiteten i et politisk forum.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 16:50

Citat
Nej den taktik bruges ikke, man kan have så mange profiler man vil.

Men at stille sig selv spørgsmål og selv svare bare for at kunne ligge øverst i en gruppe er da ynkeligt.

man kan have så mange profiler man vil. ?????????? hvor står det hende at man må have flere profiler ??
Men at stille sig selv spørgsmål og selv svare, ???? hvor står det hende at man kan det ???????

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 16:51

Jo jo vic2000

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-09 16:52

det bruger jeg hver dag ?

og det skal du ikke blande dig i.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-05-09 16:53

Det er direkte dumt at have flere profiler (som visse har).
Og jeg kan ikke se formålet.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 16:53

Det bestemmer du gudskelov ikke Teil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-09 16:55

Citat
Og jeg kan ikke se formålet

Man flytter points mellem sine profiler.
De bliver i huset så at sige

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 27-05-09 16:57

Dahab bruger en kendt taktik, men kaster en ubegrundet mistanke på folk, der selvfølgelig ikke har mulighed for at afvise mistanken, fordi det er et anonymt forum.

Men det kan jeg jo i sagens natur ikke gøre noget ved, så det tager jeg helt roligt.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 16:58

Citat
det er debatten og synspunkterne fra flere sider der er det sjove.

Jeg tror også helt sikkert det er det man går efter 100% al kandu,s stiv hed kan der godt sættes en streg hend over, jå lad os få lidt sjov i gaden ,

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 17:02

Du snor dig ... herligt

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 17:35

Dahab er alle kanduer ikke kommet hjem fra arbejde endnu ???? der er så stille her,
man kan høre fuglene synge, eller tror du der er ved at blive ladet op til det helt store
sammen træf, ??????+

Dahab: Du er ellers godt klar over at en op det kan give to i mente, ja endda måske tre
hvis man er heldig, """viste du det ""

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 17:38

Mon ikke der kommer de folk på der plejer

Er ikke matematiker, så dit regnestykke er volapyk for mig

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-09 17:52

Jeg har 23 profiler her på kandu - hvem tror du der har svaret dig indtil nu Dahab

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 17:53

Ha ja, der er måske kun én bruger herinde ??? skræmmende

Og jeg som troede der var så mange mennesker herinde.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 18:04

:CITAT]Er ikke matematiker, så dit regnestykke er volapyk for mig [/CITAT]

Dahab: tror du så at det var en opgave for kanduerne og svare på, for her er man jo ikke så dum,??

for jeg kan ellers godt sige dig det er bare skønt når det lykkes at få tre ud af en,

og som regel så får en farfar også noget at se til
l

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 18:04

Jo jo

Kommentar
Fra : onkelDum

Dato : 27-05-09 18:24

Jeg har IKKE.

Aner intet om, hvordan man evt. skaffer sig en sådan.

Det er jeg for DUM til.

onkelDum

Kommentar
Fra : onkelDum

Dato : 27-05-09 18:26

Hvordan går man

onkelKlog ?

Hilsen
onkelDum

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 19:02

Citat
Jeg har IKKE.

Aner intet om, hvordan man evt. skaffer sig en sådan.

Det er jeg for DUM til.

onkelDum

onkel dum du har været i

NEJ - nej onkel dum du er ikke den eneste jeg tror der er mange af din slags,
mener du også det kunne hjælpe os dumme ,
hvis nu alle dem som står for Kandu de vil stå frem ,så kunne man jo selv vurdere hvem man e.v.t. ville kontakte
for mig at se så kunne de løse mange tvivler
og så vil der ikke fremkomme så mange tvivl spørgsmål
Godt nok koster det ikke noget for at fyre spørgsmål af, derfor kunne det være rart at vide hvem
der står for kandu

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 19:19

Dahab

ved du om Onkel Dum Har en dobbelt prodil der hedderOnkel Klog

Dahab for mig og se da er der noget om snakken at der findes dobbelt profiler,
men hvor mange det står jo nok hen i det uvisse at man kan få det oplyst i så hemmeligt arkiv foretagende som kandu

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 19:23

Tror det ikke, du ser spøgelser

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 19:52

Citat
Men jeg savner stadig et bud på hvad grunden skulle være til at lege kispus med sig selv og andre for at få nogle nytteløse points?

nej.nej Vagnr så nytte løse tror jeg ikke de er. ???
for her kommer noget hemmeligheds kræmmeriet ind.
for hvad jeg har kunne lugte mig til så bruges points systemet ril at vurgere ud fra hvem der skal
have præmier og hvad er disse præmier, godt nok er der en der skriver,
nu skal i ikke høvle ned på kandu får nu har jeg fået premien 500 kr for oktorber måned
jeg kunne da godt tænke mig og kende sponsore som giver præmier, det er da den mest gænse
måde at drive en sponsor butik på at kunderne får at vide hvem er giveren, men nej her hos kandu
så derfor vil jeg da også anbefale som du selv er inde på at tegne dig 20-30 profiler og prøve jeg siger prøve som ny over for dem som har startet, jeg ved det ikke men indtil det modsatte er bevist så er min vurdering at de gamle tar først af kage
normalen er, måske ikke lige frem at holde fest med øl og brændevin selvom det smager godt,
så kunne det da være sjovt at man kunne se offentlig hvem der får noget,
mener du ikke det ??????????????? eller mener alle det. som ikke har en pind og skulle have sagt.
det er et gammel or der siger ærlighed frem for alt løgn og latin

CITAT) Hvis jeg endelig skulle gøre det, ville jeg i det mindste være kvik nok til at oprette 20-30 profiler, som jeg ved at åbne kunne tjene 20 points på dagligt, og så variere hvem der stiller og points, det ville gøre det ret svært at gennemskue.

ja-ja men prøv det, for det er vel det de andre gør, for at kunne styre gave uddellingen

lad os få indehaverne af kandu frem i rampelyset eller på en liste som er tilgænglig for dem der er her,

Godkendelse af svar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 20:14

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 27-05-09 20:27

>vic2000 Dit sidste citat kan jeg ikke finde i tråden, hvor er det fra?

Eller er du også 23 dobbelt hemmelig agent

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 20:45

nej -nej vagnr

Det der er bare dit eget citat
som jeg så har kopieret, og gået ind i og tilføjet min mening
noget er dit eget se ovenstående dit indlæg

jeg mener med al den mistroiskhed der bare har været de meget kort tid så må der være nogen
der skulle stå frem og sige aha jeg nr, 2 eller tre o,s.v.
ta f.eks.
omkel dum er tilmeldt 09-05-2009 ok. samme dag
onkel klog er tilmeldt 09-05-2009 det for mig se et sjovt sammentræf

hvad mener du

men prøv lige at udrede det du har skrevet og så det jeg har tilføjet
jeg ved ikke hvorfor det hele er blandet sammen det var måske fordi jeg blev harm over det hemmeligheds kræmmer ri der findes her

vil du ikke give mig ret i det kunne da være alle tiders hvis man viste hvem der sponsor f. eks ???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-05-09 21:00

tak selv Dahab og jeg er glad for at tilhøre de resterende 40% af befolkningen

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 21:02

Citat
Man må da ikke håbe Kandu har givet præmie penge til vedkommende.... Så må der da være andre der føler sig snydt.

hvad fan er det for en sætning og fyre af Dahab
ved du hvem der har fået præmie ?????????+
hvis ja kunne du så ikke være så fær og fortælle vi andre hvem der fået ( jeg går ud fra fine præmie)
eller også hvem mener du der skulle have præmien, men Dahab igen hvad for en præmie ???

kan vi ikke få en link ude til venstre sammen med alle de andre oplysninger,

hold da kæft hvor ville det være dejligt og være fri for den mistroiskhed,

det hele skal vel ikke være så kedeligt

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 27-05-09 21:06

>vic2000

Jeg kunne godt se at jeg havde leveret 1. og sidste afsnit, det var det i midten jeg ikke kunne finde. Af en eller anden grund mislykkes citatfunktionen her altid for mig, så jeg nøjes med " " omkring.

Men til det sidste, hvem er sponsor, hvem er "bagmænd" det har jeg længe undret mig over.

De par gange jeg har prøvet at kontakte "Teamet bag Kandu" har jeg aldrig fået svar eller oplevet nogen anden form for effekt, kunne ligeså godt spørge marsmænd, men det er måske monstrene på den hemmelige amerikanske base Area 51, der er bag?

De er i hvert fald MEGET diskrete, helt usynlige

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 21:23

Citat
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-05-09 21:00

--------------------------------------------------------------------------------
tak selv Dahab og jeg er glad for at tilhøre de resterende 40% af befolkningen

Dahab hvad har det med den tråd at gøre her, ????

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 21:29

Citat
Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-05-09 16:48

--------------------------------------------------------------------------------
He he, ja du snor dig... men du er busted !

DAHAB hvad fan mener du ærligtalt med det her ????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-05-09 21:41

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 21:45

Citat
hold da kæft hvor ville det være dejligt og være fri for den mistroiskhed,

er det ikke kun vic2000 der er mistroisk nåh han er tilgivet han er ny herinde, eller er han en dobbeltprofil

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 27-05-09 21:06

--------------------------------------------------------------------------------
>vic2000

Jeg kunne godt se at jeg havde leveret 1. og sidste afsnit, det var det i midten jeg ikke kunne finde. Af en eller anden grund mislykkes citatfunktionen her altid for mig, så jeg nøjes med " " omkring.

Men til det sidste, hvem er sponsor, hvem er "bagmænd" det har jeg længe undret mig over.

De par gange jeg har prøvet at kontakte "Teamet bag Kandu" har jeg aldrig fået svar eller oplevet nogen anden form for effekt, kunne ligeså godt spørge marsmænd, men det er måske monstrene på den hemmelige amerikanske base Area 51, der er bag?

De er i hvert fald MEGET diskrete, helt usynlige

Omkel klod Føler du dig truffet på din sukker madder
jeg er nok ikke den eneste og selvom jeg var så har jeg nok lært før end du kunne skide på potten at ærlighed det kommer man længst med i alt og jeg siger det nok engang hvis du er tung nem
sig sandheden det kommer man længst med, og en ting til lær dine børn der for så er det
da noget som vil blive udrydet på et tidspunkt,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 22:03

Dahab er du gået i hi og lagt dig ud til a høns oppe på a pind
hvordor hulen svare du ikke
Dahab

Dato : 27-05-09 17:38

--------------------------------------------------------------------------------
Mon ikke der kommer de folk på der plejer

Er ikke matematiker, så dit regnestykke er volapyk for mig
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx

dahab det har ikke en ski med tal at gøre så da kan du godt slappe af, når du er så ærlig og indrømme at du ikke er matematiker, det her har ikke noget at gøre med tal, men de spørgsmål som jeg har stillet dig, her er det bogstaver du skal bruge bare for at hjælpe dig, eller også i det mindste ringe,

Kommentar
Fra : Dahab