/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
B&W ASW 600
Fra : gandimand
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 27-05-09 11:53

Hej

Jeg ligger inde med 1xB&W ASW 600 / 2xB&WDM600s3 som jeg gerne ville bruge til min ipod uden og skulle ud og købe mig en forstærker, kan man på nogen måde for det til at hænge sammen uden forstærker ????
Har prøver at sætte højtalerne til sub´en men for kun den dype lyd og ikke noget i højtalerne,ved godt at suben kun spiller de dypt, men der er sku da så mange stik og indgange på den sub så må da kunne lade sig gører :)
mvh
Gandimand

Accepteret svar
Fra : k_m_s

Modtaget 100 point
Dato : 27-05-09 13:28

Hej

Det kan slet ikke lade sig gøre. Din ipod giver slet ikke effekt nok ud til at kunne trække store højttalere og slet ikke B&W der har en kæmpe drifts efekt.

Hilsen

Kim

Godkendelse af svar
Fra : gandimand

Dato : 28-05-09 16:38

Tak for svaret k_m_s.