/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GTA 3
Fra : iceman1000
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 26-05-09 22:49

hej jeg ville gerne lige spørge hvordan man får 6 stjerner i gta 3

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-05-09 23:11

Du skal købe dem i den forretning der ligger overfor politistationen

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 27-05-09 00:21

Bare find det største våben du kan, og gå amok til politiet ikke gider dig længere, og sender militæret ind ;)

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 27-05-09 08:36

Bare gå amok med at nakke pansere, Fbi-agenter og militæret....så kommer du op på de 6xxx

Kommentar
Fra : Westwod9830

Dato : 27-05-09 09:33

Skyd en politimand så starter du på 2 stjerner... Her går du amok, find nogen koder til de størtste våben på gamefaqs.com hehe

Kommentar
Fra : iceman1000

Dato : 27-05-09 19:16

jeg spiller pc med gta 3 kan ikke komme ind i den butik du snakker om elelr finde den jeg er kun i første bane eller by som man kalder det og der kommer ikke mere politi lige meget hvad jeg gør kan nogen hjælpe med at jeg ved hvordan jeg får mere politi alså op til 6 stjerner i med politiet skal man havr udgørt nogen bestemte missioner før det kan lade dig gøre håber i hjælpe med det

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 27-05-09 21:31

Jeg tror det bliver svært at få 6 stjerner så tidligt i spillet, man skal have fat i nogle seriøse våben så man kan få plaffet nogle helikoptere ned, det giver stjerner så det batter.

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 100 point
Dato : 27-05-09 23:50

Hvis du kommer ind i den hemmelige butik overfor politi stationen, så skal du tale med den lille dværg med pop-hår, så tilbyder han dig at du kan købe "six-star status" - og så skal jeg love dig for at der kommer gang i spillet. Du kan evt. også gå ind på politistationen på politidirektørens kontor og affyre en bazooka mod hans thermo kande og derefter hans donuts - det vil også udløse 6 stjerner.

Godkendelse af svar
Fra : iceman1000

Dato : 28-05-09 23:37

Tak for svaret Flash77. men det virker bare ikke i spilelt da det er føreste by jeg er i men tak fordu du kom med det bedste bud på det

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-09 20:16

Det var så lidt - hvis du mangler andre gode råd i GTA siger du bare til - jeg er en sand guru til det spil.