/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
glemt kode
Fra : ultra2
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 26-05-09 18:13

hvis man har glemt sin kode i outlook live mail og kun har en mail adr

hvad gør man så

Kommentar
Fra : clou

Dato : 26-05-09 18:20

Gå ind på din Internetudbyders hjemmeside og følg eventuelle vejledning der på webmailen, eller ring til udbyderen.

Clou

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 26-05-09 18:27

findes der ikke program der kan finde det eller gemme det
det ligger jo nok på hd et sted

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-05-09 18:29

jo skriv til julemanden, han har alle kodeord i en bog.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-09 18:31

Citat
det ligger jo nok på hd et sted

Kun hvis du har bedt Win om at gemme det - og har du det behøver du ikke spørge - så popper det selv op.....

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 26-05-09 19:14

siw viser ikke noget desværre

Kommentar
Fra : clou

Dato : 26-05-09 19:27

Hvis ikke du selv har ændret koden på et tidspunkt, så står det jo på det brev du i sin tid fik fra din internetudbyder, da du blev koblet op i tidernes morgen

Clou

hvilken internetudbyder har du?

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 26-05-09 19:45

Hent dette program http://www.gtopala.com/siw-download.html vælg den version der hedder SIW Standalone (English-Only) så behøver du ikke at indstallere det, men kan nøjes med at køre programmet.

Vælg icon som minder om windows med en lup , kør så luppen henover adgangkoden og du får den vist i skrift.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-09 19:48

Nu sætter man jo password på ting for at andre IKKE skal kunne lukke dem op....

I nogen tilfælde svarer man så på extra spørgsmål så man af den vej kan finde et "glemt" password...

Hvis de bare lå og flød på komputeren havde det jo ingen værdi...

Vi kunne jo også tro du sad ved en "lånt" komputer og gerne ville kigge ejeren lidt i skoen - men det gør du nok ikke....

Så generelt - password glemmer man IKKE - har man "tendens" til det, skriver man dem op et sted - gør man ikke det er adgangen lukket....

Så opret en ny mailadresse og glem den gamle - ville nogen dig noget vigtigt skriver de nok igen.....

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 26-05-09 19:59

refi du har selvfølgelig ret
men det er min nevø og det er andre der har sat det op og de kan ikke huske det

men det er jo lidt besværligt at skal oprette 2 mail for at kan skifte kode men det må vi jo så gøre

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-05-09 21:49

Ring til Microsoft og bed om en ny kode, så sletter de den gamle.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 26-05-09 22:20

Ring til Microsoft og bed om en ny kode, så sletter de den gamle.

det har vi prøvet men vi bliver omstillet gud ved hvor mange gange så det er besværligt
så vi skal have det rigtige tlf nr
det prøver vi i morgen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-09 08:50
Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 27-05-09 08:51

Kundeservice og support
(+45) 82 333 100

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 27-05-09 16:19

Tak for svaret Teil.
nu virker det igen