/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan du
Fra : Chabo
Vist : 764 gange
10 point
Dato : 26-05-09 17:33

hvordan kan man spørge i Kan du hvis man har opbrugt alle ens point og kontoen er på zero, lidt underligt at man ikke kan spørge Kandu direkte for spørgsmål som er relateret til måden Kandu fungerer, Og underligt at man ikke kan se besvarede spørgsmål som man selv har besvaret men ikke vundet, det ville jo være lidt interesant at se hvordan vinder svaret var i sammen hold med et svar man selv har sendt.
Jeg har brugt tid og energi på mat besvare et spørgsmål som jeg mener det kan klares , og så ser man aldrig mere, forsvundet ind i Kandu arkiv og ude af syne ???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-05-09 17:38

Her kan du se, hvad du har været involveret i

http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=259373&mode=0

Kig i din profil .... historik.

Du får 20 point 1 gang daglig, hvis du logger på kandu, dem kan du bruge til at stille spørgsmål med.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 15 point
Dato : 26-05-09 17:39

Citat
hvordan kan man spørge i Kan du hvis man har opbrugt alle ens point og kontoen er på zero
.. that´s life

Citat
lidt underligt at man ikke kan spørge Kandu direkte for spørgsmål som er relateret til måden Kandu fungerer
... ja men så har du ude tv " kom godt igang"

Citat
Og underligt at man ikke kan se besvarede spørgsmål som man selv har besvaret men ikke vundet, det ville jo være lidt interesant at se hvordan vinder svaret var i sammen hold med et svar man selv har sendt.
... det kan du også - koster bare point hvis de er låst indtil der er gået en måned (tror jeg det er)

Citat
forsvundet ind i Kandu arkiv og ude af syne
.. kig under involverede i din profil

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-09 17:49

I har næsten ret. De annullerede kan du ikke se i din historik. Men hvis du søger på dit brugernavn kommer de frem.

...og ja, det er træls at svare og så annullerer folk dem, eller lader det stå til det autoannulleres.

Oftest kigger jeg efter om folk gider at accepterer. Og er det en der altid annullerer gider jeg for det meste ikke at svare.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-05-09 18:03

Hvis alle problemer her i denne verden kun var af denne størrelses orden.

Du kan jo bare vente til i morgen, når du har lokket på har du igen 20 points...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-05-09 18:07

Hvis du har et spørgsmål, så kan du da prøve at stille det her

Vil du hellere have det ind i den rigtige kategori, så fortæl om hvad det drejer sig om, så kan jeg da godt oprette et spørgsmål for dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-05-09 18:16

Citat
Jeg har brugt tid og energi på mat besvare et spørgsmål som jeg mener det kan klares , og så ser man aldrig mere, forsvundet ind i Kandu arkiv og ude af syne ???

Hvad drejede det spørgsmål sig om?

Kommentar
Fra : Chabo

Dato : 26-05-09 18:25

Her forsøger man som ny interesseret medlem at stille et spørgsmåt til Kandu 's måde at gemme de besvarede spørgsmål på, og ( som altid er der en enkelt der bare ikke kan lade være med et par negative overkloge kommenterer uden viden, her fra hans lænestol - Nordsted 1 - find et andet medie at uddele dine useriøse kommentarer ) og tak fra alle i andre.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-05-09 18:29

Det var jo kun et tilbud hun kom med,

at spørge for dig, når du nu ikke selv har points til det...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-05-09 18:37

Det spørgsmål, som du ikke kan finde, hvad drejede det sig om ?????

Kommentar
Fra : Chabo

Dato : 26-05-09 18:37

Så siger jer undskyld, jeg forstod det ikke sådan , for jeg har point, det var mere et hypotetisk spørgsmål

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-05-09 18:38

Hej Chabo

Jeg læste din profil forleden dag, og syntes det var spændende med en bruger, som er bosat i Thailand tænkte, at jeg lige ville lægge mærke til dine indlæg.

MEN du skuffer mig, når du reagerer så negativt på Nordsted1 tilbud

Hun er en meget hjælpsom og seriøs bruger her på sitet......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-05-09 18:45

Hvis du vil skrive til kandu, så kan du gøre det uden at have point

http://www.kandu.dk/contact.aspx

Citat
Og underligt at man ikke kan se besvarede spørgsmål som man selv har besvaret men ikke vundet, det ville jo være lidt interesant at se hvordan vinder svaret var i sammen hold med et svar man selv har sendt.

Det kan du jo også, medmindre det er blevet annulleret, så er der ikke et godkendt svar.

Godkendelse af svar
Fra : Chabo

Dato : 26-05-09 19:16

Tak for svaret miritdk.

Jeg ville dog stadig meget gerne kunne følge et godkendt svar på de spørgsmål man selv har været med til at tænke over og forsøgt at besvare.
Og endnu engang - undskyld til Nordsted 1, jeg så besvarelsen som en ironi og ikke et venligt tilbud.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-05-09 21:02

Det kan du også, når tråden er låst op igen een måned efter.

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-09 12:05

Citat
Tak for svaret miritdk.

Jeg ville dog stadig meget gerne kunne følge et godkendt svar på de spørgsmål man selv har været med til at tænke over og forsøgt at besvare.
Og endnu engang - undskyld til Nordsted 1, jeg så besvarelsen som en ironi og ikke et venligt tilbud.
....... som sagt - du kan vælge at vente en måned eller betale dig til svaret