/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Tv-Serie med død mor
Fra : Nozone9000
Vist : 452 gange
56 point
Dato : 26-05-09 17:31

Hej derude.

Jeg mangler navnet på en tv-serie hvor der huserer en død mor som den kvindelige hovedrollehaver snakker med i tide og utide... KAn simpelthen ikke komme på den.

Mener at den døde mor altid optræder i en lyserød kjole og med en smøg i hånden.
Håber der er nogen der har en paratviden i tv-shows derude.

56 point på højkant - Ja, ofrer alt hvad der står på kontoen :P

Dan

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 18:46

Citat
Jeg mangler navnet på en tv-serie hvor der huserer en død mor

Det lyder til at væære ret uhyggeligt, ???? Kan du ikke bruge en anden ???? som så kan fortælle hvor vedkommende er, det koster da ikke noget????

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-05-09 19:02

Det må der være lavet masser af film om.

-Du havde ret, mor

Som nogle kvinder mumler når de har haft et opgør med stodderen.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 19:40

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Det må der være lavet masser af film om.

Det tror jeg luffea der er,??
hvad med at vi to laveden. ??
Men jeg gider ikke at have nogen med som jeg ikke kan snakke med, døde personer hvad er det for en holdning Luffea??
kunne du ikke tænke dig og få en Rød løber under fodsålerne ??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-05-09 19:54

Hvordan ?......., Lars Von Trier har stjålet alle røde løbere i arrigskab over at hans enorme ego ikke vandt meget i Cannes

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 20:23

Luffea
Vi sq ikke have nogen der kommer og stjæler vores løber??
Vi tar da bare en med selv ??

Jeg har nede i Arkivet en rulle Rød Silke Tapet fra tiden med Maler forretning,

Luffea den skal de bare lade ligge, er det ikke rimeligt forlangt, for det er sq min.

Luffea jeg har studioer til optagelser med en masse gamle uhyggelige kroge og hjørne
så det kan nædten ikke komme til at fejle på forhånd?? eller hvad mener du luffea ??

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 27-05-09 11:25

den hedder providence, det hedder det ihvertfald på engelsk, ved ikke hvad den hedder på dansk.
Faren er dyrlæge, søster laver hunde cookies og hun er læge, moren passer på hende

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-05-09 15:25

Ååja...
Og mor var ikke altid i lyserødt..

http://television.aol.com/show/providence/126582/main

suk... savner den..