/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
2 skærme
Fra : kj
Vist : 1210 gange
200 point
Dato : 26-05-09 14:55

Jeg har sat en HP pavilion 4280 til at køre med 2 skærme.
På ekstraskærmen kan jeg bare ikke se værker ikoner eller mus. Med opstart og windows sædvanlige billede er der.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 26-05-09 14:56

Undskyld, der skulle stå hverken ikoner eller mus

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-05-09 14:57

Det er fordi, du har valgt udvidet skrivebord i indstillinger for secondary skærm.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 26-05-09 14:58

Er det så ikke fordi du skal buytte rundt på skærmen=???
Ingen ikoner er OK nok - MEN hvis du kører musen til modsat side af skærmen k, skulle du kunne flyutte mus fra skærm til skærm ?

Det lyder som om du forventede 2ens skrivebord - men har valgt udvidet skrivebord istedet for!

Kommentar
Fra : kj

Dato : 26-05-09 15:43

Det med det udvidede skrivebord er nok rigtigt, men kan først konstatere det om nogle dage.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 200 point
Dato : 26-05-09 16:35

Jeg kører også med udviddet skrivebord og 2 skærme. Og det mest geniale er jo at du kan have forskelligt på hver skærm. Fx. mail på den ene og det du arbejder med på den anden. Og som der lige er blevet sagt kan du køre musen fra den ene skærm til den anden. Hvis du gerne vil have noget der åbner i den ene skærm, skal du blot minimere det og med musen tage fat i processkinjen foroven og hive den over på den anden skærm. Så kan du efterfølgende maksimere den.

Hvis det virker forkert med hvad vej du skal trække musen over på den anden skræm kan du gå ind i indstillingerne hvor du valgte Udviddet skrivebord og bytte om på skærmene, simpelthen ved at tage fat i den ene skærm med musen og hive den over på den anden siode af den anden skærm. Husk at gem ændringerne.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 27-05-09 09:19

Prøver ved næste besøg, når jeg skal ned og intallere mail hos vedkommende

Kommentar
Fra : kj

Dato : 08-06-09 15:25

Hvad gør man hvis de 2 skriveborde skal være ens

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 10-06-09 09:30

Tak for svaret Fijala.