/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ris/ros af min side
Fra : godtur
Vist : 594 gange
300 point
Dato : 26-05-09 13:16

Hej bruger på kandu.

Jeg har i min fritid lavet en rejseportal, og kunne enormt godt tænke mig at høre din mening om siden?
Måske har du gode idéer, forslag, ris, ros - og det vil jeg meget gerne høre. Bare skyd løs.

Siden er: http://www.godtur.dk/

For god ordens skyld skal nævnes, at jeg tidligere har oprettet et tip eller to vedrørende rejsesiden her på kandu, og de er også blevet taget fint imod.

Tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 310 point
Dato : 26-05-09 13:35

Min mening:

Drop alt det der "google tilpasset søgning" og "annoncer fra google" det simpelhen for useriøst og fortælle mig at du bare er ude på at tjene penge på reklamer.
Hvis jeg ville besøge google så ville jeg gå ind på google.dk

Den side med Billeder er skide god. Hvor man kan klikke sig ind på billeder der er taget i diverse lande.

Ellers er det en fin side som er lavet ud fra en skabelon og den virker sikkert som den skal.

Kommentar
Fra : godtur

Dato : 26-05-09 13:45

Scootergrisen, super, tak for det.

Google søgningen er simpelthen indsat, så brugere nemt kan søge på hele siden (det er meget svært at lave en ordentlig søgning på tværs af alt indholdet på siden, da dette ligger i mange forskellige databaser) Jeg kan - hvis jeg er heldig - tjene få ører på søgningen, men det er ikke dets primære formål.

Mht. annoncer fra google, så har jeg valgt denne type reklame frem for blinkende eller film, som man kan klikke på. Tekstreklamer er efter min mening ikke så fremtrædne or irriterende som billeder. Men det er da ikke godt, hvis det gør besøgende sure på siden med det samme.

Tak for ris - og ros.
Er glad for at du synes at billedesiden er god - den har taget lang tid at lave.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-05-09 15:49

Nysselig side. Du bør blot være opmærksom på, når du tillader brugerne at uploade billeder, at billeder KAN indeholde virus http://www.secureworks.com/research/threats/jpegvirus/

Ikke at jeg mener at du bør lukke funktionen, men blot være opmærksom på at der lurer en risiko

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-05-09 16:49

Hej godtur

Jeg har tidligere læst på din side

Den bliver bedre og bedre, der er rigtig mange nyttige tip/links indenfor alt tænkeligt vedrørende ferie

Fortsæt det gode arbejde, så kan vi andre drage nytte af det når vi skal vælge rejsemål

Kommentar
Fra : godtur

Dato : 26-05-09 16:54

stl_s: Tak for linket, spændende læsning. Og tak for ros.

Nordsted1: Mange tak for ros :) Du er selvfølgelig altid velkommen på siden.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 26-05-09 17:00

En god side med f.eks gratis guides:

http://www.godtur.dk/rejseguides.php

Det er et godt supplement til store guides fra Politikens Forlag f.eks

Det er også fint at man kan stille spørgmål og få rejsetips.

Den side kan jeg godt anbefale til mine 2 rejselystne døtre og svigersønner.

JR

Kommentar
Fra : godtur

Dato : 26-05-09 20:28

JørnRudolph, mange tak for det

Du må meget gerne anbefale siden, det sætter jeg pris på

Godkendelse af svar
Fra : godtur

Dato : 28-05-09 20:46

Tak for svaret scootergrisen. Jeg har løbet siden igennem og skåret ret meget ned på Google links.

Og tak for alles ris og ros! En skam man ikke kan dele points