/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
træflis
Fra : bublebee
Vist : 1271 gange
50 point
Dato : 26-05-09 11:42

Vi står og skal bruge 15-16 m3 flis her til weekenden. Til en fornuftig pris selvfølgelig.
Er der nogle der ved hvor jeg kan købe det her på Fyn. Bor mellem Assens og Glamsbjerg.

Det må både være ved privat hvis i kender nogle der gør i noget sådan, men også ved firma....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-09 11:50

Er du klar over hvor meget 16m3 ER ???????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-09 11:52

Men ethvert byggemarked eller planteskole er da leveringsdygtig....

De fleste vognmænd der kører med den slags ligeså....

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 26-05-09 12:03

Citat
Er du klar over hvor meget 16m3 ER ???????
- ja det må man da håbe, ellers er det jo dumt at spørge om det !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 26-05-09 12:20

Hehe det skal ligge under et stort legestativ i haven og langs nogle kanter :)

Kan nøjes med en 12-13 stykker - men er stadig en del ;)

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 12:45

Citat
- ja det må man da håbe, ellers er det jo dumt at spørge om det !!!!!!!!!!!!!

men - men

Du kan også henvende dig på Container pladsen , der plejer de at have masser af flis, og som regel er de billigere som alle andre fordi de skal af med det,
men det kan så være at du bor ude på Karl Tynd skis mark hvor der ikke findes en sådan
Container plads, eller at posten kun kommer hver 14 dage,
Fat knoglen og ring kommunen, det er dem som står for pladsen,

og så svare man ikke så kort som du gør når du beder andre om hjælp,

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 26-05-09 13:03

Hvad ville du have jeg skulle svare Vic2000

Spørger jo bare efter et billigt sted - og forklarede lige hurtiogt hvorfor jeg skulle have så meget.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-09 13:09

Du må ringe rundt til de "lokale" vognmænd....

En sådan mængde vil koste dig en FORMUE hvis du selv skal ligge op køre 1 m3 af gangen.....

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 50 point
Dato : 26-05-09 17:28
Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 04-06-09 15:09

Tak for svaret modersvilje.
Det var dog ikke der vi endte med at købe det, men købte ved verninge skovservice da det var lidt tættere på og samme pris.

men mange tak