/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
LED tv
Fra : jens-lyn
Vist : 530 gange
45 point
Dato : 26-05-09 11:12

påtænker at købe et Samsung LED tv, er der noget jeg særlig skal overveje ? kan det evt købes i Sverige, for at gøre det lidt billigere og hvor er det bedst ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-09 11:41

Citat
er der noget jeg særlig skal overveje

Ja - om det er det du vil have....

Citat
kan det evt købes i Sverige, for at gøre det lidt billigere

Måske - kig tilbud - men var parat til en masse bøvl hvis du får problemer...

Citat
og hvor er det bedst

Foran sofaen...

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 26-05-09 22:17

http://www.netonnet.se/index.asp?sid=1004204
Og køb Trygghet+ 3 år det kan betalle sig :)

Men du er tidlig ude.

Kommentar
Fra : jens-lyn

Dato : 27-05-09 14:12

REFI, det var ikke et særlig anvendeligt svar, - JEGERHER - hvorfor er jeg 'tidligt ude' ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-09 14:58

Citat
REFI, det var ikke et særlig anvendeligt svar

Det svarer til spørgsmålet

Du kunne ligeså godt have spurgt om mælken er friskere i Kbh. end i Odense....

Samsungs TV kan købes overalt på jorden i alle størrelser og prislag... Så hvor det er BEDST at købe er der da ingen der kan svare dig på - så kunne alle de andre forretninger jo lukke...

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 27-05-09 20:33

Ja det kan med fordel købes i Sverige. Vi købte for et par måneder siden et Samsung serie 9 i Sverige og sparede 7.000 inkl. tilægsforsikring - i Dk skulle de have 23 t.kr. og så viste det sig at de ikke kunne skaffe det alligevel

Vi var en tur i Siba i Malmø og hentede vores samt fik en god betjening - en mangelvarer i Electric City som beholdte vores forskud i en måned selvom de ikke kunne skaffe vores TV.

http://www.siba.se/Products/Section.aspx?id=2492540

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 27-05-09 20:35

Ups - glemte lige - ja der er én ting du skal overveje. Med samsung led tv - både serie 7 og 9, kan du IKKE ændre i rækkefølgen på kanalerne, en dum men meget irriterende detalje. Man kan dog sætte yndlingskanaler som fortrukne, men irriterende alligevel

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 31-05-09 07:26

LED TV er så nye at de stadig falder hurtigt i pris, plus du arbejder stadig med forbedring af farve og hastighed og specielt KONTRAST, en af grundene til OLED er kommet frem, hvis du kan læse engelsk så se dette link
http://voyager8.blogspot.com/2009/05/from-lcd-tv-to-led-tv.html

Kommentar
Fra : jens-lyn

Dato : 31-05-09 23:09

refi - jeg er ikke til mundhuggeri, jeg spugte for at få et kvalificeret svar - tak