/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvor finder jeg seler
Fra : Kortoververden
Vist : 1540 gange
100 point
Dato : 26-05-09 09:24

Hvor i alverden finder jeg det størst mulige udvalg i seler?

I dette tilfælde seler til at holde bukserne oppe.

Gerne en online butik med stort udvalg

Accepteret svar
Fra : Moggi

Modtaget 60 point
Dato : 26-05-09 09:31

Her er der godt nok ikke en kæmpe udvalg, men de er da meget seje..

http://www.western-shop.dk/netshop/?custom=true&action=showgroup&group=420
mvh.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-05-09 09:34
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-05-09 09:35
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-05-09 09:35
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-05-09 09:36

Tak for links, dem har jeg selv fundet, men de skal nok ikke være "seje".

Det er stadig det store udvalg je gmangler, og jeg har selv søgt på både seler, suspenders og Braces, så Google kan ikke hjælpe ret meget, det er derfor personlig viden jeg søger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-05-09 09:36

Og her kan du få dem fremstillet, lige som du ønsker dem

http://scanbelt.dk/sider/seler%20scanbelt%20shooster%20naver.htm

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-05-09 09:36
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-05-09 09:39

Nordsted1

Det er kun 1 par jeg skal bruge

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-05-09 10:33

Prøv lige at læse denne herlige blog om seler, der er også et link til Albert Thurston, som har meget fine seler, se under Special Offers på siden

http://stiljournalen.blogspot.com/2008/12/nr-seler-er-ndvendige.html

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 10:40

Citat
Hvor i alverden finder jeg det størst mulige udvalg i seler?

Tag den tykke FAG telefonbog
her så mange muligheder af alle slags.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-05-09 16:09

"Lauges" på Banegårdspladsen i Aarhus.
I velafsorterede herretøjsbutikker.

Hanne

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 01-06-09 09:45

Er det nogen bestem type du går efter? Jeg tænker på farve, om det skal være nogen med clips eller til knapper ( bedstefar seler ) eller ??

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-06-09 09:10

Tak for svaret Moggi.

Fandt løsningnen på anden måde, men du var den første der bød ind med en mulighed