/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Materialer til fliselægning
Fra : Mike87
Vist : 511 gange
50 point
Dato : 25-05-09 22:00

Hej.

Jeg vil høre om der er nogen der ved hvor jeg i nærheden af Odense kan købe stabilgrus og afretnings- og fugesand? Det er til anlægning af 48m2 terrasse og flisegang. Det skal være til en billig penge. (Har brugt google, de gule sider osv, krak)

På forhånd tak.

Med Venlig Hilsen

Mike.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-05-09 22:10

Det kommer an på hvor i Odense du bor.

Men der da grusgrave. I retning mod Ørbæk er der en, Mener vejen hedder Langagervej, det er lige efter birkum...

Der er også andre steder..

Der kan du få det hele... Hvis du har noget at køre det på... Det er meget hurtigt at få overlæs på en trailer...

vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-05-09 22:15
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-05-09 22:16

Det kan hurtigt betale sig at få en vognamd, til at køre det hele til din adresse.
Især hvis du kun har en lille trailer...

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 25-05-09 22:38

Citat
Det skal være til en billig penge.

der ovre ved lindø Trusseløs Grusgrav ta det du har brug for, læg penge ved bommen, når du køre ud,

Den lokale telefon bog

Beldringe Lofthavn : Be om at få noget flyve sand, det er nok noget af det billigste du kan komme
til det,

Kommentar
Fra : Mike87

Dato : 27-05-09 20:41

Det er ca de samme ting jeg er kommet frem til :) Men tak for foreslagene.